Max Kolonko o gnidch Unii Europejskiej

1. Data: 2016-01-25 08:24:53

Temat: Max Kolonko o gnidch Unii Europejskiej
Od: LeoTar <L...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Oto jak powinni analizować sytuację dziennikarze polskich mediów.
Mariusz Max Kolonko o występie Pani Premier Szydło przed gnidami UE.

https://www.youtube.com/watch?v=r3TzxjdLM64

Czytajcie gnojki i uczcie się patrzeć na świat niezależnie.

--
LeoTar
Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/

2. Data: 2016-01-25 14:29:47

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar
[...]

Przecież ten koleś ciągle kłamie, takiej szmaty co głosi iż czarne jest białe, to
trudno nazwać dziennikarz, ścierka sprzedajna, wchodzi w dupę i twierdzi że dobre co
tam znalazł, za komuny nazywało się takich pluskwy, bo jak roboctwo gryzą, szczują,
obciągają wodzowi. Macie na you tube dzienniki z czasów komuny to ogłądajcie bo tam
cały czas waszą bolszewicką " prawdę głosili"

3. Data: 2016-01-25 14:45:07

Temat: Re: Max Kolonko o gnidch Unii Europejskiej
Od: stevep <s...@i...tkdami.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .01.2016 o 08:24 LeoTar <L...@y...com> pisze:

> [...]
>
> https://www.youtube.com/watch?v=r3TzxjdLM64
>
> Czytajcie gnojki i uczcie się patrzeć na świat niezależnie.

Sam jest nie tylko gnidą, ale i wszą.

--
stevep
-----

4. Data: 2016-01-25 14:57:22

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

stevep
> [...]

> https://www.youtube.com/watch?v=r3TzxjdLM64
>
> Czytajcie gnojki i uczcie się patrzeć na świat niezależnie.

Nie ma dwóch zdań, "polski sługus postsowieckiego imperializmu".

http://www.fronda.pl/blogi/zapiski-na-ruinach-cywili
zacji/max-kolonko-agent-wplywu,37936.html

5. Data: 2016-01-25 15:58:12

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LeoTar" napisał w wiadomości grup

> [...]

>https://www.youtube.com/watch?v=r3TzxjdLM64

>Czytajcie gnojki i uczcie się patrzeć na świat niezależnie.

Mówisz że kolanko pozwoliłby ci ruchać własne dzieci?

6. Data: 2016-01-25 16:00:52

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ghost

> [...]

>Czytajcie gnojki i uczcie się patrzeć na świat niezależnie.

Mówisz że kolanko pozwoliłby ci ruchać własne dzieci?

Też tak pomyślałem że on liczy na to, że jak wspiera Pis to pisowski prokurator
swojego za pedofilie nie posadzi, bo tu nie ma prawa ale kolesiostwo swoich.

7. Data: 2016-01-25 16:21:11

Od: v...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Ghost napisał:

> Mówisz że kolanko pozwoliłby ci ruchać własne dzieci?

Myślę że bezdomnym nie jest potrzebna strona www, bo oni
nie mają dostępu do internetu.
https://pbs.twimg.com/media/CY7BltiWMAAuxkm.jpg

8. Data: 2016-01-25 16:36:51

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

v...@g...com
użytkownik Ghost napisał:

> Mówisz że kolanko pozwoliłby ci ruchać własne dzieci?

Myślę że bezdomnym nie jest potrzebna strona www, bo oni
nie mają dostępu do internetu.
https://pbs.twimg.com/media/CY7BltiWMAAuxkm.jpg

Najprawdopodobniej Leo przestraszył się inwigilacji internetu przez Pis i tak tu
teraz wazelinuje za Pis, by go nie posadzili za pedofilie.

9. Data: 2016-01-25 16:47:24

Od: LeoTar <L...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

glob pisze:

> Najprawdopodobniej Leo przestraszył się inwigilacji internetu przez
> Pis i tak tu teraz wazelinuje za Pis, by go nie posadzili za
> pedofilie.

Masz zbyt mały móżdżek globku by ogarnąć mój zamysł.
A tak przy okazji to powinieneś się zaszczepić przeciwko wściekliźnie o
ile nie jest już za późno. Bo toczysz pianę ze swojej buźki w wielkim
nadmiarze, że aż odstraszasz od czytania swoich wypocin mimo iż czasem
napiszesz do rzeczy. Próbujesz nieudolnie stosować moją metodę sprzed
wielu lat z tą jedynie różnicą, że ja miałem znacznie więcej do
zaoferowania przed 20 laty niż Ty teraz.

10. Data: 2016-01-25 17:28:48

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar
glob pisze:
- ukryj cytowany tekst -

> [...]

wielu lat z tą jedynie różnicą, że ja miałem znacznie więcej do
zaoferowania przed 20 laty niż Ty teraz.

Koleś juz tak upadłeś że agentowi Putina Kolonko trzepiesz kapucyna, aby ciebie za
nawoływanie do jebania dzieci nie zamkneli.

Max Kolonko o gnidach Unii Europejskiej.
Wazelina, lizusostwo i donosicielstwo
Re: Dla przytomnych
Ktoś tego nie przewodział?
KOD walczy! (cd)