Max Kolonko o gnidch Unii Europejskiej

21. Data: 2016-01-26 13:40:57

Temat: Re: Max Kolonko o gnidch Unii Europejskiej
Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 26 stycznia 2016 09:48:23 UTC+1 użytkownik FEniks napisał:

> Myślałam, że masz odchyły tylko w jednej kwestii, ale teraz widzę, że
> zaatakowana cała mózgownica. W sumie nic w tym dziwnego...

Ty naprawdę myślisz, że MYŚLISZ?
:-D

22. Data: 2016-01-26 18:00:29

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik LeoTar L...@y...com ...

> Jest mi niezmiernie przykro, że moje pisanie wziąłeś do siebie chociaż
> wyraźnie dałem do zrozumienia, że dotyczyłoon dla Liso-podobnych. :-)

Nie wziałem do siebie, szkoda ze nie rozumiesz. Moja uwaga miała charakter
ogólny i nie smiesza mnie takie dziecinne docinki wiec nie sil sie na
usmiechniete emotikony.

23. Data: 2016-01-27 08:16:51

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...

>Ty naprawdę myślisz, że MYŚLISZ?

cienta riposta wymalowanej gimnazjalistki

Max Kolonko o gnidach Unii Europejskiej.
Wazelina, lizusostwo i donosicielstwo
Re: Dla przytomnych
Ktoś tego nie przewodział?
KOD walczy! (cd)