Krzyczalem, ale nikt mnie nie słyszał...

31. Data: 2009-11-25 20:39:28

Temat: Re: Krzyczalem, ale nikt mnie nie słyszał...
Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

d...@4...net...

yqm.googlegroups.com...

> Jego historia przypomina odkrycie Ameryki:
> jest taką Ameryką, którą odkryto przez przypadek,
> a wybudzenie to przenośnia.
> Nie zwariował bo oglądał rzeczywistość. :)
> Edi

Dzieki niezwyklemu postepowi, mozliwe jest widzenie przez jezyk, oraz
slyszenie przez ucho.
Zatem sadzic nalezy ze zdarzy sie wiecej podobnych zjawisk, lub tez
wiecej zostanie odkryte.

J-23 itede

32. Data: 2009-11-25 20:47:08

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"J-23" <k...@g...pl>
b.googlegroups.com...
> [...]

> slyszenie przez ucho.
> Zatem sadzic nalezy ze zdarzy sie wiecej podobnych zjawisk, lub tez

Dla mnie najważniejszym przesłaniem z tej pouczającej historii jest
stwierdzenie, że gdyby Robinson na bezludnej wyspie miał dostęp
do Internetu - to nie popadłby w obłęd samotności.
Internet to ZDROWIE ;)
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙.^:;~>¤<×÷-.,˛¸

33. Data: 2009-11-25 21:05:15

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"J-23" <k...@g...pl> wrote in message
h.googlegroups.com...
On 25 Lis, 18:25, "Prawusek" <p...@i...pl> wrote:
> "J-23" <k...@g...pl> wrote in message

d.googlegroups.com...
> [...]
b.googlegroups.com...

> Srawi czy dopadla Cie lustrzyca?
>
> J-23 itede
>
> PS. o mnie sia nie martw, o mnie sie nie martw...
>
> Nawet w lustrze widać kompletną skórkę, nie tylko w ręcach... :-))))))))))

Sama skorke?
Czyli flak!

J-23 itede

Czasem flak - dlugości 27cm... :-)))))

34. Data: 2009-11-25 21:07:08

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Lis, 20:21, XL <i...@g...pl> wrote:

> Temat (nie tytuł) jest dosłownym cytatem własnej wypowiedzi owego
człowieka
> po wybudzeniu ze "stanu wegetatywnego" po 23 latach.

Bo nazwa śpiączka a nie paraliż całkowity jest tu myląca, takich myśliciołów
jak ty.

35. Data: 2009-11-25 21:11:39

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Robakks" <R...@g...pl> wrote in message
> "J-23" <k...@g...pl>

Myśle, że teraz ktoś zbuduje interfejs do sprawnej części mózgu, aby móc się
porozumiewać w obu kierunkach.

36. Data: 2009-11-25 21:17:34

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 25 Nov 2009 22:07:08 +0100, Prawusek napisał(a):

> [...]
> człowieka
>
> Bo nazwa śpiączka a nie paraliż całkowity jest tu myląca, takich myśliciołów

A dziekuję za ocenę mojego intelektu.
--

Ikselka.

37. Data: 2009-11-25 21:19:12

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Prawusek" <p...@i...pl>
> "Robakks" <R...@g...pl> wrote in message

> Myśle, że teraz ktoś zbuduje interfejs do sprawnej części mózgu,
> aby móc się porozumiewać w obu kierunkach.

Te badania są ściśle tajne, bo mogą doprowadzić do nieśmiertelności.
Zdajesz sobie sprawę do jakiej masakry by mogło dojść, gdyby
odpowiednie gremia typowały, kto ma żyć - a kto umrzeć? :)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

38. Data: 2009-11-25 21:28:54

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl> wrote in message

m.googlegroups.com...

> A dziekuję za ocenę mojego intelektu.
> --
>
> Ikselka.

Ty jesteś ten J23?

39. Data: 2009-11-25 21:29:19

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Lis, 22:17, XL <i...@g...pl> wrote:

qm.googlegroups.com...

> A dziekuję za ocenę mojego intelektu.
> --
>
> Ikselka.

mniej niz zero, mniej niz zero... lalalala

J-23 itede

40. Data: 2009-11-25 21:29:58

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Zdajesz sobie sprawę do jakiej masakry by mogło dojść, gdyby
> odpowiednie gremia typowały, kto ma żyć - a kto umrzeć? :)

Tak będzie niedługo - po wszczepieniu wszystkim czipów.

Możesz nawet nie wiedzieć czego tak naprawdę potrzebujesz ;)
Mózg mężczyzny.
Ktoś zdefiniował błędnie człowieka, INNI podporządkowali się tej definicji i zatracili postrzeganie tego co się dzieje w rzeczywistości.
KATECHIZM PARCHA
PARCHOLEC