Re: Zazdrość.

1. Data: 2009-11-25 11:44:17

Temat: Re: Zazdrość.
Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:hej49k$idq$1@atlantis.news.neostrada.pl...

> My z medeą musimy czytać wszystko. No i jeszcze dodatkowo trzeba robić
> notatki, żeby czegoś ważnego nie zapomnieć. To trochę jednak czasu
> zajmuje.

zadziwiasz mnie
myślalam, że kury tylko siedzą wysoko i patrzą

kiwiko

2. Data: 2009-11-25 11:46:28

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kury są oczytane i nastawione głęboko filozoficznie do kwestii robienia
jaj....
MK

3. Data: 2009-11-25 11:58:59

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kury są oczytane i nastawione głęboko filozoficznie do kwestii robienia
> jaj....
> MK

hihi, dobra kura

kiwiko

4. Data: 2009-11-25 12:15:26

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 25 Nov 2009 12:46:28 +0100, Vilar napisał(a):

> Kury są oczytane i nastawione głęboko filozoficznie do kwestii robienia
> jaj....

I to jest własnie najgorsze - doszukiwac się problemów w jajach...
--

Ikselka.

Krzyczalem, ale nikt mnie nie słyszał...
Możesz nawet nie wiedzieć czego tak naprawdę potrzebujesz ;)
Mózg mężczyzny.
Ktoś zdefiniował błędnie człowieka, INNI podporządkowali się tej definicji i zatracili postrzeganie tego co się dzieje w rzeczywistości.
KATECHIZM PARCHA