Mózg mężczyzny.

1. Data: 2009-11-24 16:39:52

Temat: Mózg mężczyzny.
Od: Milusia ślicznotka <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie

Zastanawiam się, czy to prawda, mit, stereotyp, czy jeszcze coś innego
Faktem jednak jest to, że jakiś to ma sens i ukryte znaczenie.
Otóż moi Drodzy - od dawien dawna twierdzi się, że organem, który
przejął funkcję mózgu u mężczyzny, jest jego penis. Że penis steruje
całym jego jestestwem.
Co Wy o Tym sądzicie?

Jest tu jakiś odważny i rozsądny mężczyzna, który udowodni, że jest
inaczej?

Pozdrawiam
Mała Megi (vel. Magdulińska)

2. Data: 2009-11-24 16:44:23

Temat: Re: Mózg mężczyzny.
Od: Iza <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Lis, 17:39, Milusia ślicznotka <m...@o...pl> wrote:
> [...]
> całym jego jestestwem.
> Co Wy o Tym sądzicie?
>
> Jest tu jakiś odważny i rozsądny mężczyzna, który udowodni, że jest

Zgadzamentnie sie zgadzam Moja Najdroższa Koleżanko Sympatyczna
Witam mile :)*****
___
Iza

3. Data: 2009-11-24 16:45:24

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Milusia ślicznotka" <m...@o...pl> wrote in message
a.googlegroups.com...
[...]

A nie Migdalinska, choć idiotka?

4. Data: 2009-11-24 16:45:57

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Milusia ślicznotka pisze:

> Jest tu jakiś odważny i rozsądny mężczyzna, który udowodni, że jest
> inaczej?

jak udowadniać coś, czego nie ma?

5. Data: 2009-11-24 16:48:34

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Iza wrote:

> Zgadzamentnie sie zgadzam Moja Najdroższa Koleżanko Sympatyczna
> Witam mile :)*****
> ___
> Iza

Usłyszałaś '' penis'' i już przybiegłaś , to czym myślisz?

6. Data: 2009-11-24 16:58:31

Od: Milusia ślicznotka <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Lis, 17:45, tren R <t...@n...sieciowy> wrote:

> jak udowadniać coś, czego nie ma?
>
> --http://www.lastfm.pl/music/Tu+i+Teraz/16+Minut

To już gorzej, jak i "tego" nie ma.
To już facet jest wrakiem. :D

7. Data: 2009-11-24 16:59:19

Od: Iza <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Lis, 17:48, glob <r...@g...com> wrote:

> Usłyszałaś '' penis'' i już przybiegłaś , to czym myślisz?- Ukryj cytowany tekst -
>
> - Pokaż cytowany tekst -

globie bo bede zazdrosna ani mi sie wasz do Mdzi ;)))
___
Iza

8. Data: 2009-11-24 16:59:51

Od: Milusia ślicznotka <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Usłyszałaś '' penis'' i już przybiegłaś , to czym myślisz?

Mózgiem Kochasiu, mózgiem.... ;P

9. Data: 2009-11-24 17:01:08

Od: Milusia ślicznotka <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Lis, 17:45, "Prawusek" <p...@i...pl> wrote:
> [...]
> całym jego jestestwem.
> Co Wy o Tym sądzicie?
>
> Jest tu jakiś odważny i rozsądny mężczyzna, który udowodni, że jest

A nie Lewusek lub Prawiczek? ;>

10. Data: 2009-11-24 17:02:02

Od: Iza <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Lis, 17:58, Milusia ślicznotka <m...@o...pl> wrote:

> To już gorzej, jak i "tego" nie ma.
> To już facet jest wrakiem. :D

I warchlakiem tysz :D:D:DD
___
Iza

Ktoś zdefiniował błędnie człowieka, INNI podporządkowali się tej definicji i zatracili postrzeganie tego co się dzieje w rzeczywistości.
KATECHIZM PARCHA
PARCHOLEC
PORADA
Arthur Deikman "Bimodalna świadomość i doświadczenie mistyczne"