Krzywica

1. Data: 2000-05-30 22:00:43

Temat: Krzywica
Od: "Konti" <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak się leczy krzywicę u dzieci (18 miesięcy) oprócz witaminy D3 ?
e...@k...net.pl

2. Data: 2000-05-31 06:29:41

Temat: Odp: Krzywica
Od: "Basia" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Konti <k...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...vogel.pl...
> Jak się leczy krzywicę u dzieci (18 miesięcy) oprócz witaminy D3 ?
> e...@k...net.pl

Jak sie leczy to nie wiem .. ale pomocniczno - jak najwiecej na sloncu. :)
I zamiast margarynki - maselko :)

Basia
* * *
UIN : 20184084