Ksiazka kucharska

1. Data: 2001-03-23 06:14:55

Temat: Ksiazka kucharska
Od: "Sylvi" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc,
Czy ktos moze mi polecic jakas naprawde dobra ksiazke kucharska?

Slyszalam kiedys ze bardzo dobra jest ksiazka Przeglądu Reader's Digest... N
ie wiem czy to prawda (chyba tu na grupie daaawno temu ktos pisal)..

Sylwia

1. Data: 2001-03-23 08:21:09

Temat: Re: Ksiazka kucharska
Od: m...@b...pl (Iwona Konieczny) szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 23 Mar 2001 07:14:55 +0100, Sylvi <s...@a...pl> wrote:
> [...]
>
>Slyszalam kiedys ze bardzo dobra jest ksiazka Przeglądu Reader's Digest... N
>ie wiem czy to prawda (chyba tu na grupie daaawno temu ktos pisal)..

Zgadza się, moim zdaniem bardzo dobra, ciekawe przepisy od prostych po
te skomplikowane, bardzo ładna oprawa graficzna.

Pozdrawiam
Iwona

1. Data: 2001-03-23 08:51:10

Od: "MałaM" <m...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sylvi" napisała:
> [...]
> Slyszalam kiedys ze bardzo dobra jest ksiazka Przeglądu Reader's Digest...
> ie wiem czy to prawda (chyba tu na grupie daaawno temu ktos pisal)..

Tak, ja mam taką książkę w domu i mogę ją z czystym sumieniem polecić.
Wszystkie potrawy, które przyrządzałam na podstawie tej książki okazały się
wyśmienite.
Z tego co wiem, to ta sama książka ukazała się potem w księgarniach (mniej
więcej rok temu), o ile dobrze pamiętam pod tytułem Kuchnia Polska (autorem
jest Marek Łebkowski)
MałaM

1. Data: 2001-03-23 08:56:48

Temat: Odp: Ksiazka kucharska
Od: "Sylvi" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiesz... ja wlasnie Kuchnie Polska mam, ale nie sadzilam, ze to moze byc ta
sama co Przegladu...

Jestes pewna, ze to to samo...?

Użytkownik MałaM <m...@d...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:
99f2n1$5hh$...@n...tpi.pl...

> [...]
..

1. Data: 2001-03-23 09:21:15

Od: "MałaM" <m...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sylvi" <s...@a...pl> napisała:
> Wiesz... ja wlasnie Kuchnie Polska mam, ale nie sadzilam, ze to moze byc
ta
> sama co Przegladu...
> Jestes pewna, ze to to samo...?
Jeśli Kuchnia Polska, którą masz jest autorstwa Marka Łebkowskiego, w
sztywnej oprawie, bogato ilustrowana zdjęciami i wydana ok. 1999 roku to
jest to ta sama książka, którą wcześniej wydał Reader's Digest.
MałaM

konfitura bananowa
dla milosnikow miodu
warzywa ekologiczne