Ksiazki w wersji elektronicznej.

1. Data: 2001-09-23 16:31:57

Temat: Ksiazki w wersji elektronicznej.
Od: "Homer" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich.
Mam do Was dwa pytania i prosbe jednoczesnie.
Otoz chodzi mi o to, gdzie w sieci mozna znalezc ksiazki w wersji
elektronicznej, ktore mozna by sciagnac na dysk.
Poza tym, to jest moje drugie pytanie, czy ktos z Was posiada takie ksiazki
w swoich zbiorach i moglby podeslac mi na priva.
Tematyka dowolna. Chodzi mi przede wszystkim o ksiazki dotyczace
psychologii.
Z gory dziekuje.
Pozdrawiam, wdzieczny Homer

1. Data: 2001-09-23 16:40:16

Temat: Re: Ksiazki w wersji elektronicznej.
Od: "Valérie" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Homer" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam wszystkich.
> Mam do Was dwa pytania i prosbe jednoczesnie.
> Otoz chodzi mi o to, gdzie w sieci mozna znalezc ksiazki w wersji
> elektronicznej,

rozumiem ze pytasz ogolnie o e-ksiazki

http://www.eKultura.com
http://biblioteka.poland.com
www.literatura.net.pl

--
pozdrawia
Valérie

1. Data: 2001-09-23 16:49:20

Od: "kyokpae" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

Książki elektroniczne? Tak na prawdę to słyszałem tylko o dwóch... Więcej jest tych
nielegalnych... Np. na
www.bookswarez.prv.pl

1. Data: 2001-09-23 19:20:34

Od: s...@p...onet.pl (SiNuS) szukaj wiadomości tego autora

W teczce dla osoby "kyokpae" możemy przeczytać:

>Książki elektroniczne? Tak na prawdę to słyszałem tylko o dwóch... Więcej jest tych
nielegalnych... Np. na
>www.bookswarez.prv.pl

Również <http://www.lib.ru> ale mało jest po angielsku.

SiNuS

1. Data: 2001-09-23 22:55:02

Od: Daga Gorczyńska <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Homer <k...@p...onet.pl> w artykule news:9ol32f$mc$1@news.onet.pl
pisze...

> Otoz chodzi mi o to, gdzie w sieci mozna znalezc ksiazki w wersji
> elektronicznej, ktore mozna by sciagnac na dysk.

Zajrzyj do powstającego właśnie FAQ pl.rec.ksiazki
http://www.cgc.hg.pl/writings/prk_faq.html

W dziale Adresy legalnych e-książek znajdziesz sporo linków.

Pozdrawiam,
Daga

Re: O terrorze/głupocie i sci.historii. Było: Re: Głupota itd...
gdzie znajde iformacje o dyslekcji?
Re: Ignorancja to choroba!
KRAKOW!
Jakie jest Wasze zdanie?