Kto chce mnie zobaczyć?

1. Data: 2004-02-04 09:49:18

Temat: Kto chce mnie zobaczyć?
Od: "Agent 0700" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Może się spodobam jakiejś gorącej kotce?

http://poczta.pnet.pl/~komar69

Pozdrawiam

Jacek

2. Data: 2004-02-04 12:19:16

Temat: Re: Kto chce mnie zobaczyć?
Od: McZapkie <M...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale gleba :)

3. Data: 2004-02-04 12:36:22

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agent 0700 wrote:

> Może się spodobam jakiejś gorącej kotce?
> http://poczta.pnet.pl/~komar69

Mnie się najbardziej podoba kot(ka?). Wygląda, jak krewniaczka moich :-)

choć nie będzie to pewnie myśl złota:
Najpiękniejszą muzyką przed snem

4. Data: 2004-02-04 12:53:33

Od: "GabiS" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@p...pl> napisał

> Mnie się najbardziej podoba kot(ka?). Wygląda, jak krewniaczka moich :-)
>
> --
> Krycha&Co(ty)
A mnie najbardziej rozbawiło podobieństwo właściciela do zwierzaka tj, kolor
fryzurki. I Jacek i kot(ka) z ciemnym uwlosieniem:)
Do wczorajszego wieczora mieliśmy z Burkiem równie jasne głowy:)
Gabi

5. Data: 2004-02-04 13:27:18

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

GabiS wrote:

> A mnie najbardziej rozbawiło podobieństwo właściciela do zwierzaka tj, kolor
> fryzurki. I Jacek i kot(ka) z ciemnym uwlosieniem:)
> Do wczorajszego wieczora mieliśmy z Burkiem równie jasne głowy:)

Bo to już dawno dowiedziono, że ziwerzaki i opiekunowie upodabniają się
do siebie. Cały czas mam nadzieję, że będę tak piękna, jak moje koty ;)

6. Data: 2004-02-04 13:46:59

Od: "JotHa" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bo to już dawno dowiedziono, że ziwerzaki i opiekunowie upodabniają się
> do siebie. Cały czas mam nadzieję, że będę tak piękna, jak moje koty ;)

Mam nadzieje, ze masa nie dorownam swoim !
Ale prazki Esty sa niczego sobie ! Takie pasemka, to bajer :)))

Pozdrawiam
Asia

7. Data: 2004-02-04 14:11:52

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Agent 0700" <k...@w...pl> wrote in message
> Może się spodobam jakiejś gorącej kotce?
>
> http://poczta.pnet.pl/~komar69

To ten kot ma taki dlugi ogon, ze zarzucil go Ci na glowe?

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

8. Data: 2004-02-04 14:34:47

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agent 0700" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> Może się spodobam jakiejś gorącej kotce?
>
> http://poczta.pnet.pl/~komar69

Hmmm...czy ten kot to kocur i w jego imieniu post posłałeś? :)
Pozdrawiam
Kaśka

9. Data: 2004-02-04 15:52:40

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W news:bvqfap$jap$1@nemesis.news.tpi.pl,
Agent 0700 napisał(a):
> Może się spodobam jakiejś gorącej kotce?
>
> http://poczta.pnet.pl/~komar69
>

> Pozdrawiam
>
> Jacek

Ooo kurcze! to ja myślełem, że łysinka to tylko "z musu" a tu na ochotnika,
no no no, ale pewnie Ty to ni Ty tylko Twój syn ?

--
Pozdrawiam ciepło
Dziadek

10. Data: 2004-02-04 15:59:17

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To ten kot ma taki dlugi ogon, ze zarzucil go Ci na glowe?
>
> Pozdrowienia,
> Michal

Jacenty koniecznie dopracuj fryzurę.

Pozdrawia perfekcyjnie boletus