Kto kogo...przetrzyma ;)

1. Data: 2007-06-19 20:47:56

Temat: Kto kogo...przetrzyma ;)
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ixelka odpadła.
Został Panslawi ;)
No i...

Reszta ucieka przy pierwszym dotknięciu :)
Sympatycznie jest!
Nie powiem...
;P

Własnie na TVP2 zaczyna się Hi Way -mój znajomy pracował nad
filmikiem...polecam ;)

2. Data: 2007-06-19 21:03:07

Temat: Re: Kto kogo...przetrzyma ;)
Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

On 19 Cze, 22:47, "Sky" <s...@o...pl> wrote:
> Ixelka odpadła.
A wiesz, po spędzeniu wieczoru w knajpce, w miłym gronie przyjaciół z
kursu ang., nastrój na tyle mi się poprawił, że stwierdziłam, iż niby
dlaczego mam być w "odpadach"? Wypiłam lampkę czerwonego wina oraz
czekoladę z bitą śmietaną. Jak dla mnie cudowny sposób na pozbycie się
minorowego nastroju. Mąż w domku mnie czule przywitał i świat jest
piękny. No i - paru miłych rozmówców w GoogleGroups też jest nie do
pogardzenia!
:-)
Zdecydowanie jednak ograniczę tu "zasięg" - trza się szanować :-)

3. Data: 2007-06-19 22:23:21

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@w...pl> napisał w wiadomości
s.com...
On 19 Cze, 22:47, "Sky" <s...@o...pl> wrote:

:-)
Zdecydowanie jednak ograniczę tu "zasięg" - trza się szanować :-)

---
Eee tam -przesądna jesteś i tyle... ;)

Oglądał ktoś ten HiWay?
I jak? Niezły odjazd ...nie? ;D

4. Data: 2007-06-20 00:59:32

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message

> Jeżeli chodzi o mnie to zawsze uważałem cię za sfiksowaną kretynkę.
> W końcu musiałem to powiedzieć.

To nie moje XL-ko - ja bym nigdy tak nie napisał...

5. Data: 2007-06-20 07:26:52

Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

On 20 Cze, 02:59, "Panslavista" <p...@w...pl> wrote:
> "Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message

> To nie moje XL-ko - ja bym nigdy tak nie napisał...

Nawet przez chwile nie watpilam - umiem odroznic Twoje oryginalne
posty od smiecia, nie boj zaby :-)
Ostatnio duzo tego smiecia, zauwazylam. No coz, minie i to, jak sie
tym dzieciakom w koncu znudzi, a my tu sobie milo pogawedzimy czasem i
tak - mam nadzieje?
;-)

6. Data: 2007-06-20 07:37:36

Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

On 20 Cze, 00:23, "Sky" <s...@o...pl> wrote:
> [...]
>
> :-)
> Zdecydowanie jednak ograniczę tu "zasięg" - trza się szanować :-)

Nie jestem przes[on]dna - pisze "-on-", bo brak ogonkow czyni z tego
slowa pochodne od przesady, a ja przesadzam caly czas, ostatnio
kliwie :-))))
No wiec nie jestem przes-on-dna, tylko znudzona niepotrzebnym
angazowaniem sie w potyczki z glupcami. Glupcy ida w odstawke. Od
dzis. Definitywnie. Ament ;-)

> Oglądał ktoś ten HiWay?
> I jak? Niezły odjazd ...nie? ;D

Zdazylam jeszcze obejrzec spory kawalek dzieki Twojej wzmiance -
przyjemny film. Zwlaszcza, ze grali moi ulubiency :-)

7. Data: 2007-06-20 07:47:23

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Oj, chyba nie jest tak źle..... Przybywają wam nowi podglądacze

(tylko trzeba wziąć pod uwagę, że podglądacze nie samym netem żyją, ale
darzą go za to niekłamaną sympatią).

Ot i właśnie.

M.

8. Data: 2007-06-20 07:59:40

Od: "E." <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

i...@w...pl napisał(a):

> No wiec nie jestem przes-on-dna, tylko znudzona niepotrzebnym
> angazowaniem sie w potyczki z glupcami. Glupcy ida w odstawke. Od
> dzis. Definitywnie. Ament ;-)

Ament? A co to takiego?

E.

PS. Prawda, nie jestes przesadna. Jesteś przesadnie głupia. Amen.

9. Data: 2007-06-20 08:47:39

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oj, chyba nie jest tak źle..... Przybywają wam nowi podglądacze

A fe! ;)

10. Data: 2007-06-20 08:59:52

Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

wiadomościnews:f5am0m$9i9$1@atlantis.news.tpi.pl...> Oj, chyba nie jest tak źle.....
Przybywają wam nowi podglądacze

> A fe! ;)

Ament.
Nie mylic z "mement" - bo to przeciwienstwo :-)))))))))))
No i "iment" - bo to jeszcze cos innego. Byleby nie

L U B I E B Y C P O D G L A D A N A - a Ty nieeeee?
:-D

Bezsenność samobójcy?
Bezsenność samobójcy?
Eksplozja nuklearna w Karkonoszach !!!!