Kto liczy ten wygrywa?

11. Data: 2015-05-25 19:20:51

Temat: Re: Kto liczy ten wygrywa?
Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:mjvkmk$r2l$1@news.icm.edu.pl...

> Co to znaczy "sporo" - trochę to mało dokładne jak na profesjonalnego
> hazardzistę. I jak to ma się procentowo do innych wyborów?

Źle napisałem, bardziej by pasowało "nieprawidłowości były spore". Z pamięci
podając, o około 8% wzrosła liczba uprawnionych do głosowania w Warszawie,
odwoływanie członków miało miejsce w kilkudziesięciu komisjach - ilu
dokładnie nie wiem.

> Obśmiać, bynajmniej nie trochę.

Jeśli się chętni nie znajdą, polecam łaskotki.

Dębska

12. Data: 2015-05-25 21:10:31

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 25 May 2015 19:20:51 +0200, Przemysław Dębski napisał(a):

> [...]
> dokładnie nie wiem.

> Jeśli się chętni nie znajdą, polecam łaskotki.

Na przykład takie:
http://natemat.pl/62677,urzednicy-pkw-polecieli-do-m
oskwy-uczyc-sie-od-ludzi-ktorzy-falszuja-wybory-dla-
wladimira-putina

--
XL
Popieram Cejrowskiego! https://www.youtube.com/watch?v=jWQCQdz5L8s

13. Data: 2015-05-25 21:19:10

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-25 o 19:20, Przemysław Dębski pisze:

> Źle napisałem, bardziej by pasowało "nieprawidłowości były spore". Z
> pamięci podając, o około 8% wzrosła liczba uprawnionych do głosowania w
> Warszawie

Wzrost liczby uprawnionych to chyba jeszcze za mało, żeby mówić o
nieprawidłowościach. Nawet jeśli dopisano na jakiejś podstawie
bezdomnych. Mają przecież prawa wyborcze.

> odwoływanie członków miało miejsce w kilkudziesięciu
> komisjach - ilu dokładnie nie wiem.

Dobrze by było znać źródło. Oraz powody odwołań. Ja słyszałam o kilku
pijanych. Ale co właściwie zmienia takie odwołanie (i powołanie nowego)
członka komisji? Jaki to miałoby mieć wpływ na wyniki wyborów?

> Jeśli się chętni nie znajdą, polecam łaskotki.

Dziękuję, już się pośmiałam.

Ewa

14. Data: 2015-05-25 23:29:33

Temat: Re: Re:Kto liczy ten wygrywa?
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragi" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Może przenieśmy się na FB :) Jest szansa, że nie wszyscy by się
> przenieśli :)

No, może nawet "nie wszyscy" już tam są- tylko udają, że to nie oni.
Znalazłby się taki- i nie reaguje na zaczepki :-)

--

Chiron

15. Data: 2015-05-25 23:32:10

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Na przykład takie:
> http://natemat.pl/62677,urzednicy-pkw-polecieli-do-m
oskwy-uczyc-sie-od-ludzi-ktorzy-falszuja-wybory-dla-
wladimira-putina

Pewno odpowie, że tam się wyborów nie fałszuje :-)

--

Chiron

16. Data: 2015-05-25 23:33:16

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pijanych. Ale co właściwie zmienia takie odwołanie (i powołanie nowego)
> członka komisji? Jaki to miałoby mieć wpływ na wyniki wyborów?

Odwoływano dzienie tych, co zadawali dużo pytań. No ale to pewno bez związku

--

Chiron

17. Data: 2015-05-25 23:40:26

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 25 May 2015 23:32:10 +0200, Chiron napisał(a):

oskwy-uczyc-sie-od-ludzi-ktorzy-falszuja-wybory-dla-
wladimira-putina

> Pewno odpowie, że tam się wyborów nie fałszuje :-)

...a Putin na białym koniu... i takie tam 3-]

18. Data: 2015-05-25 23:53:22

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pijanych. Ale co właściwie zmienia takie odwołanie (i powołanie nowego)
> członka komisji? Jaki to miałoby mieć wpływ na wyniki wyborów?

A to zobacz, jakie śmieszne:

http://www.naszdziennik.pl/polska-kraj/137389,przejs
ciowe-zawieszenie-prezydenta.html

--

Chiron

19. Data: 2015-05-26 00:08:35

Od: d...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik FEniks napisał:
> ...Czy jak to tam było?
> Sfałszowane, czy tym razem tylko trochę sfałszowane?
>
> Ewa

Tym razem było po 3 osoby patrzące na ręce, zbieranie głosów
i przesyłanie do centrali pisiorowej.

Koniec kurewstwa.

Jak było kiedyś, masz np. tu:
http://www.rzeczpospolita.com/stanpdf/Jak_bylem_i_ni
e_bylem_prezydentem_rp.pdf

20. Data: 2015-05-26 09:06:11

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pijanych. Ale co właściwie zmienia takie odwołanie (i powołanie nowego)
> członka komisji? Jaki to miałoby mieć wpływ na wyniki wyborów?

http://niezalezna.pl/67413-jerzy-targalski-nie-udalo
-sie-sfalszowac-wyborow-na-taka-skale-jak-wladza-lud
owa-chciala

--

Chiron

Re: Sondaże sondażami ...