PO Bulu!

1. Data: 2015-05-25 11:09:58

Temat: PO Bulu!
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Już nie będę musiała oglądać jego przebiegłych oczek
kombinatora-niedokształta (dyplomy to nie wszystko) na najwyższym
stanowisku w państwie, tej słomy wyglądającej każdym szwem, cwaniakowania;
słuchać bezczelnych kłamstw, bzdur merytorycznych, ciężkiej mowy
świadczącej o zupełnym braku obycia ze Słowem i Polszczyzną; tolerować
błędów, wtop, grubiańskiego odnoszenia się do ludzi "z ulicy", jawnego i
demonstracyjnego traktowania polskiego narodu za bandę głupców, z którymi
można zrobić wszystko!
Nie mówiąc już o fatalnym!!! wizerunku Pierwszej Damy - wisienki na tym
żałosnym torcie.

Uwolnienie się od permanentnego poczucia wstydu za tę groteskowa parę było
dla mnie wystarczającym powodem, aby głosować na Dudę. I nawet jeżeli jako
prezydent nie zdziała on wiele, to i tak gorzej już być nie może - można
tylko PRÓBOWAĆ naprawiać.
Tego jemu i Polsce serdecznie życzę!

--
XL
Popieram Cejrowskiego! https://www.youtube.com/watch?v=jWQCQdz5L8s

2. Data: 2015-05-25 11:11:28

Temat: Re: PO Bulu!
Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-25 o 11:09, Ikselka pisze:

> Tego jemu i Polsce serdecznie życzę!

nie zycz drugiemu co tobie niemile

--
gazebo

3. Data: 2015-05-25 11:15:20

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 25 May 2015 11:11:28 +0200, gazebo napisał(a):

> nie zycz drugiemu co tobie niemile

Co tobie.

4. Data: 2015-05-25 11:25:16

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-25 o 11:15, Ikselka pisze:

> Co tobie.

i znowu jestem rozwalony twoja znajomoscia jezyka polskiego, ide sie
wysikac, moze mi odda czkawka, ktorej wlasnie dostalem

--
gazebo

5. Data: 2015-05-25 11:31:16

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 25 May 2015 11:25:16 +0200, gazebo napisał(a):

> i znowu jestem rozwalony twoja znajomoscia jezyka polskiego,

I słusznie.

> ide sie
> wysikac, moze mi odda czkawka, ktorej wlasnie dostalem

Ostał ci się tylko bul...
Bul bul.

6. Data: 2015-05-25 11:41:14

Od: aja <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> prezydent nie zdziała on wiele, to i tak gorzej już być nie może - można

To zrozumiałe. Zobaczymy co przyniesie ta zmiana,
byśmy nie musieli przyznać, że zamieniliśmy siekierkę
na kijek...

7. Data: 2015-05-25 12:03:12

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...] I nawet jeżeli jako
> prezydent nie zdziała on wiele, [...]

Tu jestem akurat dobrej myśli - choć nie ukrywam, że opieram się głównie na
wrażeniu. A wrażenie jest takie, że walki wściekłych psów o to kto komu co
odgryzie to nie jego bajka. Pamiętasz jak w drugiej debacie podchodził do
Komora z proporczykiem PO ? Mówił do niego w sposób tak mega sztuczny ... i
pomyślałem sobie - w roli skurwysyna on się czuje źle i chyba jeszcze nie ma
mózgu spranego całym tym szambem.

Dębska

8. Data: 2015-05-25 12:12:29

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

https://www.youtube.com/watch?v=E-0If8l_K3Y

--

Chiron

9. Data: 2015-05-25 12:36:37

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> https://www.youtube.com/watch?v=E-0If8l_K3Y

Puszczając mi piosenkę i to jeszcze nie w moim guście, raczej do mojego
wrażenia nie dotrzesz ;)

Dębska

10. Data: 2015-05-25 12:39:08

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 25 May 2015 12:03:12 +0200, Przemysław Dębski napisał(a):

> [...]
> pomyślałem sobie - w roli skurwysyna on się czuje źle i chyba jeszcze nie ma

Kierowałam się podobnie jak Ty WRAŻENIEM. A mam bardzo dobe, temu gościowi
po prostu dobrze i mądrze z oczu patrzy.
Jednak to, jaki kto jest naprawdę, wiemy "ile nas sprawdzono". Cóż,
pozostaje tylko mieć nadzieję, że będzie _mógł_ działać - w sensie, że nic
temu nie przeszkodzi (a odczuwam strach w tym względzie po Smoleńsku). Ufam
swojemu wrażeniu o Dudzie, bo jak dotąd nigdy(!) się na swej intuicji nie
zawiodłam, o ile nie przeszkodziły tzw czynniki wyższe.
Moja intuicja także podpowiadała mi kiedyś, ze Komorowski to niewypal - i
tak jest...
--
XL
Popieram Cejrowskiego! https://www.youtube.com/watch?v=jWQCQdz5L8s