PO Bulu!

81. Data: 2015-05-27 22:02:45

Temat: Re: PO Bulu!
Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-27 o 21:57, Ikselka pisze:

> O, bardzo dawno!
>

> "Co na to wszystko obowiązujące PRAWO MOJŻESZOWE???!!!
>
> Zgodnie z wykładnią Prawa Mojżeszowego - teść dr Andrzeja Dudy Żydem nie
> jest, gdyż żona jego ojca była Polką! Koniec. Kropka. I tyle w tej sprawie.

Gdyby był, nie mogłabyś na niego głosować? :)
A jak to jest z jezusem? :)

--
"widzę ją jako decyzję nierozłączną z wolnością osobistą
matki. Dopóki płód nie może przeżyć poza jej ciałem, to do

82. Data: 2015-05-27 22:07:21

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 27 May 2015 22:02:45 +0200, ikka napisał(a):

> Gdyby był, nie mogłabyś na niego głosować? :)

Jego żona jest.

> A jak to jest z jezusem? :)

Tak samo. I jak widzisz głosuję na Jezusa.

--
XL
Komorowski wiedział, że wydarzy się katastrofa w Smoleńsku:

Wesoły Komorowski w Smoleńsku kilka dni po katastrofie! Tego nie widziałeś!
https://www.youtube.com/watch?v=1Y2B0-Qsw98
Szantaż świadków - por.A.Wosztyl zwolniony, nie chciał potwierdzić rządowej
wersji:
https://www.youtube.com/watch?v=m1Dn2t4E2AE

83. Data: 2015-05-27 22:12:40

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-27 o 22:07, Ikselka pisze:

> Jego żona jest.

No, i co, nie głupio ci po tym wszystkim, co wypisujesz publicznie o Żydach?

> Tak samo. I jak widzisz głosuję na Jezusa.

Tylko wierzysz, że to robisz. Gdyby jezus istniał i widział twój
stosunek do bliźnich pierwszy skopałby ci dupsko.

84. Data: 2015-05-27 22:16:57

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 27 May 2015 22:12:40 +0200, ikka napisał(a):

> No, i co, nie głupio ci po tym wszystkim, co wypisujesz publicznie o Żydach?

A co "wypisuję publicznie o Żydach"? - powiedz, to może zacznie mi być
głupio.

> Tylko wierzysz, że to robisz. Gdyby jezus istniał i widział twój
> stosunek do bliźnich pierwszy skopałby ci dupsko.

Czyli zupełnie niczego nie wiesz o Jezusie. Może ty coś tam wiesz o jakimś
"jezusie" - ale o _Jezusie_ to akurat tyle, co o tym twoim
interfejsowaniu...

85. Data: 2015-05-27 22:21:34

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-27 o 22:16, Ikselka pisze:

> [...]
>
> Czyli zupełnie niczego nie wiesz o Jezusie. Może ty coś tam wiesz o
> jakimś "jezusie" - ale o _Jezusie_ to akurat tyle, co o tym twoim

Ty za to wiesz wszystko. Wiedzę o jezusie i programowaniu zdobyłaś jak
widać w tej samej szkole :D
No pochwal się, co wiesz o olapie i assemblerze?
Pewnie znasz też cada i cama, jakie tam mieliście oprogramowanie na
"studiach"?
I masz ten .net obcykany czy skończyłaś na c++ i wielu innych językach
programowania? :D

86. Data: 2015-05-27 22:26:21

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 27 May 2015 22:21:34 +0200, ikka napisał(a):

> Ty za to wiesz wszystko. Wiedzę o jezusie i programowaniu zdobyłaś jak
> widać w tej samej szkole :D
> No pochwal się, co wiesz o olapie i assemblerze?

Tak w jednym zdaniu? - DUŻO.

> Pewnie znasz też cada i cama, jakie tam mieliście oprogramowanie na
> "studiach"?

Na studiach. Bez "".

> I masz ten .net obcykany czy skończyłaś na c++ i wielu innych językach
> programowania? :D

Skończyłam także na paru innych rzeczach - o których najwyraźniej na tyle
nie masz pojęcia, że wyobrazasz sobie, że tutaj Ci zaprezentuję choćby
cząstkę 3-)

87. Data: 2015-05-27 22:29:49

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Cieszę się, że jednak przekonałaś się, że dla Żydów również jest miejsce
> w naszym wspaniałym kraju :)

http://ryfinski.blog.pl/files/2015/01/Bronis%C5%82aw
-Komorowski-z-rodzink%C4%85.jpg

88. Data: 2015-05-27 22:32:32

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-27 o 22:26, Ikselka pisze:

> [...]
>
> Skończyłam także na paru innych rzeczach - o których najwyraźniej na tyle
> nie masz pojęcia, że wyobrazasz sobie, że tutaj Ci zaprezentuję choćby

Błagam, nie!!!

89. Data: 2015-05-29 07:25:34

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-05-27 22:02, obywatel ikka uprzejmie donosi:

Jezus się nie żenił.

mądry gość

90. Data: 2015-05-29 07:26:55

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czyli zupełnie niczego nie wiesz o Jezusie. Może ty coś tam wiesz o jakimś
> "jezusie" - ale o _Jezusie_ to akurat tyle, co o tym twoim
> interfejsowaniu...

I bezrobociu!
A!

Tragedia. Akt pierwszy