Tragedia. Akt pierwszy

1. Data: 2015-05-25 06:50:55

Temat: Tragedia. Akt pierwszy
Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

http://hartman.blog.polityka.pl/2015/05/24/tragedia-
akt-pierwszy/#comment-126964

Mój komentarz do artykułu Hartmana;

Ale co podają...
Duże miasta Komorowski
Wieś Duda
Niewykształceni czyli podstawówka i zawodówka Duda
Średnie i wyższe Komorowski
Wschód Duda
Zachód Komorowski
Znudzeni młodzi Duda
Co widzimy. ?
Widzimy że wygrała niedojrzałość, a tacy zawsze głosują za Adolfami dyktatorskimi, bo
niedojrzałość potrzebuje tatusia co za nich postanawia i za nich rządzi. Miasta są
demokratyczne, wsie totalitarystyczne, z samej struktury to wynika, ludzie w miastach
cenią prywatność i nie mieszają się sąsiadowi do życia, a buraki z buciorami do
majtek wchodzą i masz żyć jak wszyscy a nie jak ty chcesz.
Mamy regres bo polska jest niedojrzała i wchodzimy w skład państw bliskiego wschodu,
gdzie etap rozwoju to dyktatury, bo niedojrzałość potrzebuje tatusia, jak boga czy
jego ziemskiego przedstawiciela. Niedojrzałość jest główną przyczną zła na świecie,
tak więc ma Pan racje doszło do tragedii i głupsi teraz będą terroryzować
mądrzejszych odbierając im na siłę ich etap rozwoju.

2. Data: 2015-05-25 07:46:57

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Co ciekawsze komentarze, ludzie pakujcie się polski już nie ma, uciekajcie bo zaczną
palić stosy;

"Wczorajsze zwycięstwo członka PiS i i jego "wodza" to sukces m.in. 40 tysięcznej
armii księży i zakonników kościoła rzymskokatolickiego dowodzonych przez ponad 100
jego hierarchów w Polsce, którzy znakomicie wykorzystali Zielone Świątki do
przypomnienia swoim wyznawcom, kto ma pełnić władzę w naszej Ojczyźnie. Przegrana
prezydenta B. Komorowskiego to pierwszy akt tragikomedii w tegorocznych wyborach
prezydenckich i parlamentarnych. To początek sanacji IV RP. To dowód na to, że Polacy
(a dokładnie połowa uprawnionych do głosowania) oczekują władzy autorytarnej,
prawicowej, która weźmie naszych obywateli za mordę, zmieni Konstytucję i poprowadzi
Polskę do państwa wyznaniowego, jaką 10 lat temu zapowiedział poseł PiS Krzysztof
Szczerski. Jego zdaniem "Demokracja będzie religijna albo nie będzie jej w ogóle."

"Piorun w szambo strzelił, zagotowało się w ekskrementach, na powierzchnię wypłynął
kolejny, smrodliwy bąbel antypolskiej, ksenofobicznej, zaściankowej histerii."

"To nie tylko Komorowski przegrał. Przegrały polskie elity, które jawnie zachęcały do
głosowania na ustępującego prezydenta. Przegrała, TVN, Wyborcza itd..Im bardziej
Balcerowicz, Wojewódzki, Baczyński stawali po stronie Komorowskiego tym bardziej
polski kołtun był przekonany, że trzeba głosować na Dudę. Dlaczego tak się stało -
nie wiem."

"No teraz jak wybraliście Dude na prezydenta cwaniaczka i prostaka to będzie kościół
jeszcze glebiej szedł z powrotem do średniowiecza i prowadził tam Polskę przy Dudzie
to Kościół weźmie w raczki co jeszcze pozostało Polsce i w imię Boga który nie ma z
tym wspólnego będzie z ludzi dusić krew i będą księdza, proboszcze biskupi robić co
chcą nawet z dziećmi bo Duda się za nich wytłumaczy.Następna fala uciekinierów z
Polski tym razem Inteligencja i tylko baranki zostaną posłuszne a Polska padnie na
pysk, Rydzyk chyba się opił ze szczęścia."

3. Data: 2015-05-25 09:05:30

Temat: Re: Tragedia. Akt pierwszy
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Penetrator" <r...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
[...]

Pamiętaj, że wiem, gdzie mieszkasz. I mieszkasz niedaleko mnie. Dlatego
przyjdę do ciebie z trójką parafialna i księdzem- a następnie- na początek-
ochrzcimy cię. Potem się wyspowiadasz, a jak się bedziesz stawiał- to
spalimy cię na stosie

--

Chiron

4. Data: 2015-05-25 09:19:19

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-25 o 09:05, Chiron pisze:
> [...]
> przyjdę do ciebie z trójką parafialna i księdzem- a następnie- na
> początek- ochrzcimy cię. Potem się wyspowiadasz, a jak się bedziesz

Chiron, jak się ma Twój katolicyzm do wiary w reinkarnację?

5. Data: 2015-05-25 10:01:46

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:

> [...]
> przyjdę do ciebie z trójką parafialna i księdzem- a następnie- na
> początek- ochrzcimy cię. Potem się wyspowiadasz, a jak się bedziesz

Chiron, nie rób jaj z Globa. Wiadomo, że takich rzeczy nie zrobisz. No ale
to koniec pochwał, bo rzeczywiście namolność, z jaką PiS promuje praktykę
romanizmu jest irytująca wszystkich, którzy mają Rzym w d...

W ogóle co do luzu i "mania w d..." dopóki nie ma rozrób to jest IMHO
właściwa zdrowa postawa - zasada nieingerencji. Ale do tego trzeba
zawodowców, którzy by jednostki opresyjne i uprawiające przemoc - za pomocą
ninjutsu (dmuchawki, shurikeny etc.) przywracali jak najdyskretniej do
pionu, a w zasadzie ostatecznie do poziomu, a nie głośnych numerów typu
stosy i trójki parafialne. Idealny IMHO stan jest taki obywatel powinien żyć
we względnej beztrosce i mieć tylko takie idee, jakie wynikają z jego hobby
czy upodobań jego serca ("niech zakwita sto kwiatów"), a nie z zewnętrznego
ogólnego planu instytucji, władza w ogóle powinna w to nie wchodzić.

--
????
???

6. Data: 2015-05-25 10:02:55

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:

> [...]

właściwa zdrowa postawa - zasada nieingerencji. Ale do tego trzeba
zawodowców, którzy by jednostki opresyjne i uprawiające przemoc -
przywracali za pomocą ninjutsu (dmuchawki, shurikeny etc.) jak

7. Data: 2015-05-25 10:04:12

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

http://pl.wikipedia.org/wiki/Orygenes

--

Chiron

8. Data: 2015-05-25 10:06:19

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-25 o 10:04, Chiron pisze:
> http://pl.wikipedia.org/wiki/Orygenes

"Niektóre poglądy Orygenesa, na czele z teorią preegzystencji dusz,
zostały potępione w VI wieku na Soborze Konstantynopolskim II za rządów
Justyniana[2]."

9. Data: 2015-05-25 10:39:25

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> "Niektóre poglądy Orygenesa, na czele z teorią preegzystencji dusz,
> zostały potępione w VI wieku na Soborze Konstantynopolskim II za rządów
> Justyniana[2]."

Ty- zapytałeś. Ja- odpowiedziałem

--

Chiron

10. Data: 2015-05-25 11:09:15

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przyjdę do ciebie z trójką parafialna i księdzem- a następnie- na
> początek- ochrzcimy cię. Potem się wyspowiadasz, a jak się bedziesz

nie boj zaby, kosa zawsze sie znajdzie :)))

--
gazebo

No i już podają wyniki
I plebs wybrał ajatollahów