PO Bulu!

11. Data: 2015-05-25 12:44:38

Temat: Re: PO Bulu!
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 25 May 2015 12:36:37 +0200, Przemysław Dębski napisał(a):

> Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości

> Puszczając mi piosenkę i to jeszcze nie w moim guście, raczej do mojego
> wrażenia nie dotrzesz ;)

Skuteczność zupełnie Komorowskiego chamska (co tu mówić, niestety) gadka do
młodego, POWAŻNIE pytającego człowieka - o zmianie pracy i kredycie jako
prezydenckiej recepcie na życie dla tych, co go wybiorą 3-|

--
XL
Popieram Cejrowskiego! https://www.youtube.com/watch?v=jWQCQdz5L8s

12. Data: 2015-05-25 12:46:02

Od: aja <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-25 o 12:36, Przemysław Dębski pisze:

> Puszczając mi piosenkę i to jeszcze nie w moim guście, raczej do mojego
> wrażenia nie dotrzesz ;)
>
> Dębska

Trudno do ciebie 'docierać' Dębska, skoro podpisujesz
się jak baba, a piszesz 'i pomyślałem sobie'... stąd
chyba ten tekst o naiwności... ;)

13. Data: 2015-05-25 12:56:00

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-25 o 11:31, Ikselka pisze:

> I słusznie.

nie nalezy robic (zyczyc) rzeczy, ktorych sami nie chcielibysmy
doswiadczyc od innych - teraz jasniej ci w makowce?

> Ostał ci się tylko bul...
> Bul bul.

sty durna, oj durna :)))

--
gazebo

14. Data: 2015-05-25 12:58:54

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-25 o 12:56, gazebo pisze:

> nie nalezy robic (zyczyc) rzeczy, ktorych sami nie chcielibysmy
> doswiadczyc od innych - teraz jasniej ci w makowce?

moze to zrozumiesz:

Jezus powiedział do swoich uczniów: ,,Bądźcie miłosierni, jak Ojciec wasz
jest miłosierny. Nie sądźcie, a nie będziecie sądzeni; nie potępiajcie,
a nie będziecie potępieni; odpuszczajcie, a będzie wam odpuszczone.
Dawajcie, będzie wam dane: miarą dobrą, natłoczoną, utrzęsioną i
opływającą wsypią w zanadrze wasze. Odmierzą wam bowiem taką miarą, jaką
wy mierzycie".

--
gazebo

15. Data: 2015-05-25 13:02:48

Temat: Odp: PO Bulu!
Od: "Lord z Cowshed" <k...@u...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gazebo" <g...@...bo> napisał w wiadomości grup
> [...]
> Dawajcie, będzie wam dane: miarą dobrą, natłoczoną, utrzęsioną i
> opływającą wsypią w zanadrze wasze. Odmierzą wam bowiem taką miarą, jaką

Arnoldzik, od kiedy to ty jesteś taki bogobojny? ;-))))

--
Lord Cowshed

16. Data: 2015-05-25 13:06:15

Od: Piotr Rezmer <k...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-25 o 12:03, Przemysław Dębski pisze:

> [...]
> mega sztuczny ... i pomyślałem sobie - w roli skurwysyna on się czuje
> źle i chyba jeszcze nie ma mózgu spranego całym tym szambem.

Miałem dokładnie to samo odczucie. Podejrzewam, że z niesmakiem zgodził
się na pomysł swojego sztabu wyborczego, niskich lotów żart.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

17. Data: 2015-05-25 13:47:29

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

> [...]
> gadka do młodego, POWAŻNIE pytającego człowieka - o zmianie pracy i
> kredycie jako prezydenckiej recepcie na życie dla tych, co go wybiorą

A co według Ciebie powinien zrobić człowiek ktory zarabia 2.000 a chciałby
kupic mieszkanie?

18. Data: 2015-05-25 13:47:29

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piotr Rezmer k...@d...pl ...

> Miałem dokładnie to samo odczucie. Podejrzewam, że z niesmakiem zgodził
> się na pomysł swojego sztabu wyborczego, niskich lotów żart.

Było sie nie godzic. W koncu ma być prezydentem!

19. Data: 2015-05-25 13:49:18

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości

> Puszczając mi piosenkę i to jeszcze nie w moim guście, raczej do mojego
> wrażenia nie dotrzesz ;)

Może i nie dotrę. Jednak podejrzewając, że Duda to taki miły, sympatyczny,
łagodny i z obrzydzeniem stawiał ten proporczyk etc jest naiwnością. Gdy
wybrali Gorbaczowa, jeden z członków KC miał wkurzony do białości
powiedzieć, że wybrali takiego lalusia, że aż wstyd. Drugi mu odpowiedział,
że Gorbaczow ma szczery uśmiech dziecka i żelazne zęby...no wiesz, Dębska-
oszust nie wygląda jak ostatni menel z rynsztoka. To najczęściej człowiek
wzbudzający zaufanie

--

Chiron

20. Data: 2015-05-25 14:05:51

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może i nie dotrę. Jednak podejrzewając, że Duda to taki miły, sympatyczny,
> łagodny i z obrzydzeniem stawiał ten proporczyk etc jest naiwnością. [...]

A tak, takie myślenie jest naiwnością. Myślałem, że odnosisz się do tego co
ja napisałem - mój błąd - sorry ;)

Dębska

Tragedia. Akt pierwszy
No i już podają wyniki