Re: PO Bulu!

From: Ikselka <i...@g...pl>
Subject: Re: PO Bulu!
Newsgroups: pl.sci.psychologia,pl.soc.polityka
Date: Mon, 25 May 2015 12:39:08 +0200

Dnia Mon, 25 May 2015 12:03:12 +0200, Przemysław Dębski napisał(a):

> Tu jestem akurat dobrej myśli - choć nie ukrywam, że opieram się głównie na
> wrażeniu. A wrażenie jest takie, że walki wściekłych psów o to kto komu co
> odgryzie to nie jego bajka. Pamiętasz jak w drugiej debacie podchodził do
> Komora z proporczykiem PO ? Mówił do niego w sposób tak mega sztuczny ... i
> pomyślałem sobie - w roli skurwysyna on się czuje źle i chyba jeszcze nie ma
> mózgu spranego całym tym szambem.
>
> Dębska

Kierowałam się podobnie jak Ty WRAŻENIEM. A mam bardzo dobe, temu gościowi
po prostu dobrze i mądrze z oczu patrzy.
Jednak to, jaki kto jest naprawdę, wiemy "ile nas sprawdzono". Cóż,
pozostaje tylko mieć nadzieję, że będzie _mógł_ działać - w sensie, że nic
temu nie przeszkodzi (a odczuwam strach w tym względzie po Smoleńsku). Ufam
swojemu wrażeniu o Dudzie, bo jak dotąd nigdy(!) się na swej intuicji nie
zawiodłam, o ile nie przeszkodziły tzw czynniki wyższe.
Moja intuicja także podpowiadała mi kiedyś, ze Komorowski to niewypal - i
tak jest...
--
XL
Popieram Cejrowskiego! https://www.youtube.com/watch?v=jWQCQdz5L8s