Kto próbował?

1. Data: 2002-08-26 15:43:20

Temat: Kto próbował?
Od: "Pm" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć!
Czy ktoś próbował uprawiać winogronę wyhodowaną z małego kłącza kupionego w
sklepie razem z ogromnymi (zielonymi) owocami winogron włoskich?
Pozdrawiam
PM

2. Data: 2002-08-26 19:17:26

Temat: Re: Kto próbował?
Od: "MJ" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak tak tak..Udala sie wspaniale , co prawda to pierwszy rok jak ja mamy ale
spory przyrost. ładna zielona roslinka...
superrrr...

MJ

3. Data: 2002-08-26 19:46:14

Od: "Pm" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MJ" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
ale
> spory przyrost. ładna zielona roslinka...

W gruncie zimowała?

4. Data: 2002-08-26 20:09:05

Od: "MJ" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja roślinka jest posadzona w tym roku..
Ale moja babci ma i zimują w gruncie..
Jednak co ja się wymądrzam .....wywołuje do tablicy tego ,który mnie namówił
do jej posadzenia..
gdzie ON :-)) ????

MJ

5. Data: 2002-08-26 22:12:50

Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Pm <p...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:akdi92$hoh$...@n...tpi.pl...

> Czy ktoś próbował uprawiać winogronę wyhodowaną z małego kłącza kupionego
w> sklepie razem z ogromnymi (zielonymi) owocami winogron włoskich?

Jeżeli pisząc "kłącze" - masz na myśli fragment łozy/gałązki - to słyszałem
o takich praktykach, podobno ukorzenia się dość łatwo, ale klimat u nas
jednak surowszy niż "włoski" - nie słyszałem aby komuś winorośl taka
przetrwała zimę.

Ale przecież nie wszystko słyszę:-),
nie wszystkich słucham...:-)

Pozdrawiam