Ktokolwiek widzial, ktokolwiek wie...

1. Data: 2002-11-07 20:00:41

Temat: Ktokolwiek widzial, ktokolwiek wie...
Od: Brother Maelcum <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos z was zna, albo chociaz slyszal o bezrobotnym psychologu?

1. Data: 2002-11-07 20:18:12

Temat: Re: Ktokolwiek widzial, ktokolwiek wie...
Od: "Anna K" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Brother Maelcum <l...@w...pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:3...@w...pl...
> Czy ktos z was zna, albo chociaz slyszal o bezrobotnym psychologu?

ja znam takiego jednego, a co?

pzdr,
a.k.

1. Data: 2002-11-07 20:25:24

Od: Brother Maelcum <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna K kindly wrote:

> ja znam takiego jednego, a co?

To opowiedz cos o nim.

Zdravo Anna!
--
Don`t be a naughty eskimo,
Save your money don`t go to the show

1. Data: 2002-11-07 21:07:55

Od: "Anna K" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Brother Maelcum <l...@w...pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:3...@w...pl...

> To opowiedz cos o nim.

Ale o co chodzi???
Znajomy jest psychologiem...cos mu sie pokitrasilo w robocie...dokladnie nie
wiem, ale wiem, ze szuka pracy...wiec chyba jest/bedzie bezrobotny...ot i
wszystko :)
pozdrowko
a.k.

1. Data: 2002-11-08 13:44:49

Od: "psych" <p...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Brother Maelcum" <l...@w...pl> napisal w wiadomosci
> Czy ktos z was zna, albo chociaz slyszal o bezrobotnym psychologu?

Ja jestem bezrobotnym psychologiem i znam kilku bezrobotnych psychologów.
Recesja nie oszczedza zadnej grupy zawodowej.

PSYCH
"Nie ma ludzi zdrowych - sa tylko NIEDOBADANI"

1. Data: 2002-11-08 19:01:38

Od: "Natalia Slowik - www.beep.pl" <n...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Brother Maelcum" <l...@w...pl> napisal w wiadomosci
> Czy ktos z was zna, albo chociaz slyszal o bezrobotnym psychologu?

A tak slyszalam i nawet kilku znam, wydaje mi sie, ze jest to profesja w
ktorej ciagle przybywa wyspecjalizowanych, a brakuje klientow, ktorzy mileli
by pieniadze na takie wizyty, bo potrzebe to kazdy czlowiek ma po kilka razy
w miesiacu, aby posluchac rad psychologa.

--
Natalia Slowik,
Hosting lepszy niz miod! Kliknij, skosztuj slodyczy!

1. Data: 2002-11-08 19:51:15

Od: "psych" <p...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Natalia Slowik - www.beep.pl" <n...@b...pl> napisał w
wiadomości news:aqh1nc$1vp$1@news2.tpi.pl...

> [...]
razy
> w miesiacu, aby posluchac rad psychologa.

To prawda psychologów teraz jak psów, w związku z dużą konkurencją juz na
początku i potem w ciągu całych studiów, studia kończą coraz lepiej
wykształceni psycholodzy.
Absolwenci już na starcie zawodowym dysponują często certyfikatami
specjalistycznych szkoleń z terapii, psychologii biznesu i dziesiątkami
godzin treningów za sobą.
Ale to chyba dobrze! Konkurencja w naturalny sposób wypromuje najlepszych i
zmusi tych przeciętnych do zajęcia się czymś innym. Skorzystają pacjenci /
klienci.

Pisząc te słowa sam nie jestem pewien swojego losu. Siedzę w domu i piszę
doktorat (z wolnej stopy), we wtorek zaczynam Studium Pomocy Psychologicznej
przy PTP. Potem jeszcze dwa zaawansowane szkolenia z terapii. Plan rozpisany
jest na rok - koszty recenzji doktoratu i specjalistycznych szkoleń wyniosą
ok. 25.000 zł. Wytrzymam. Na pewno zostaną duże długi bo na fuchach po
drodze zarobię ledwo na życie. Ale wytrzymam! Chcę pracować w zawodzie!!!

PSYCH
"...pozostanie tylko JEDEN"

1. Data: 2002-11-09 00:17:11

Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

Natalia Slowik:
> [...]
> a brakuje klientow, ktorzy mileli by pieniadze na takie wizyty,
> bo potrzebe to kazdy czlowiek ma po kilka razy w miesiacu,

Teraz brak srodkow buzdzetowych dotyczy praktycznie wszystkich
potencjalnych klientow roznych specjalistow.
No moze z wyjatkiem np grabarzy. ;)

Czarek

1. Data: 2002-11-13 12:07:08

Od: Brother Maelcum <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

psych kindly wrote:

> Ale wytrzymam! Chcę pracować w zawodzie!!!
>
> PSYCH

W takim razie zycze ci zdrowia , powodzenia i wszystkiego najlepszego.
Bro.
--
The way I see it Barry, Frank Zappa is not dead,
he only smells funny.

1. Data: 2002-11-13 12:16:25

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktos z was zna, albo chociaz slyszal o bezrobotnym psychologu?

Ja słyszałam- o sobie i o swoich znajomych.
A czy licza się też ci, którzy z braku laku pracują w innym zawodzie?

kohol

Jeżeli wierzysz w ludzi-uwierz w Kobiety
autorefleksja ;)
wartosc czlowieka
Wielka, poważna prośba.
Zasady