Ktore szkolki/centra ogrodnicze w okolicach Warszawy sa otwarte?

1. Data: 2005-01-07 13:17:11

Temat: Ktore szkolki/centra ogrodnicze w okolicach Warszawy sa otwarte?
Od: w...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Witam
Ta "zima" tej wiosny jest taka ostra, ze postanowilem kontynuowac prace przy
zakladaniu mojego ogrodu (na chwile obecna mam zrobione patio, sciezki,
krawezniki, i rownanie terenu). Niestety Hortus jest zamkniety do wiosny, wiec
postanowilem poradzic sie Was.
Z gory dziekuje
W.P.

2. Data: 2005-01-07 17:06:55

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zakladaniu mojego ogrodu (na chwile obecna mam zrobione patio, sciezki,
> krawezniki, i rownanie terenu). Niestety Hortus jest zamkniety do wiosny,

1. Pewnie można Tobie pomóc ale trzeba znać misjce gdzie się podziewasz?
2. Szkółkarze pewnie nie pozamykali szkółek. Niektórzy to nawet teraz więcej
czasu mają dla takich właśnie niespodziewanych klientów.
:-))
Pozdrawiam pogodnie
skryba

3. Data: 2005-01-09 19:01:44

Od: w...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Podziewam sie w Warszawie.... tak jak napisalem w naglowku posta
Pozdrawiam
W.

4. Data: 2005-01-09 19:23:49

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Podziewam sie w Warszawie.... tak jak napisalem w naglowku posta
> Pozdrawiam
> W.

Czy szukasz jakiejś konkretnej rośliny?
Mirzan

5. Data: 2005-01-09 19:56:21

Od: "Ela" <e...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> Podziewam sie w Warszawie.... tak jak napisalem w naglowku posta
> Pozdrawiam
> W.

W Warszawie, Al.Krakowska- sklep czynny i można kupić wszystko, nawet
nasiona.
Wiosennie,
Ela

rok w ogrodzie