Papirus we Wrocławiu- gdzie!?

1. Data: 2005-01-06 21:46:43

Temat: Papirus we Wrocławiu- gdzie!?
Od: Łukasz Jakubowski <l...@-...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Czy może jest tu ktoś z Wrocławia, kto podpowie mi gdzie kupię
najzwyklejszego, niedużego papirusa, takiego do parudziesięciu cm? Łażę,
szukam i nic :(
Z góry dzięki!

L.

2. Data: 2005-01-08 08:17:30

Temat: Re: Papirus we Wrocławiu- gdzie!?
Od: "_hehehe" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Łukasz Jakubowski wrote:
> [...]
>
> Czy może jest tu ktoś z Wrocławia, kto podpowie mi gdzie kupię
> najzwyklejszego, niedużego papirusa, takiego do parudziesięciu cm?
:))))
w dzisiejszych ofertach na allegro
sa sadzonki papirusow http://www.allegro.pl/show_item.php?item=39117706
:)
jesli nie masz konta na allegro to zaloz
(kupowac mozesz bedac "KOPERTKA")
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

3. Data: 2005-01-08 10:06:48

Od: "Lilka" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Czy może jest tu ktoś z Wrocławia, kto podpowie mi gdzie kupię
> najzwyklejszego, niedużego papirusa, takiego do parudziesięciu cm? Łażę,

Mam własnie ukorzenione sadzonki.Jeśli chcesz.wyślę Ci w kopercie.
Podaj adres na priv.
Pozdrawiam, Lilka

Śmierć naturalna czy morderstwo?
Zółknący czosnek