Program ochrony roślin minimum?

1. Data: 2005-01-05 11:31:28

Temat: Program ochrony roślin minimum?
Od: "Paweł L." <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam i pytam.
Czy ktoś widział gdzieś lub posiada taki skrócony program ochrony roślin
sadowniczych i winorośli?
Nie chodzi mi o rośliny super duper zdrowe ale o takie
niezbędne,logiczne minimum. Gdyby było to ustawione mniej więcej w
czasie (kalendarzowo), to jeszcze lepiej.
Pozdrawiam Paweł L.

2. Data: 2005-01-05 12:05:36

Temat: Re: Program ochrony roślin minimum?
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł L." <l...@i...pl> napisał w wiadomości

[...]

Mniej więcej w lutym miesięcznik "Działkowiec" coś takiego publikuje.

Pozdrawiam, Basia.

3. Data: 2005-01-05 12:25:07

Temat: Odp: Program ochrony roślin minimum?
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Paweł L. <l...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:crgj5a$ir3$...@a...news.tpi.pl...
Witam i pytam.
Czy ktoś widział gdzieś lub posiada taki skrócony program ochrony roślin
sadowniczych i winorośli?

Winorośla to są naprawdę bezproblemowe rośliny :-))
Ochrona ma raczej charakter objawowy. Jeżeli dostrzeżesz, ze cos sie
rzeczywiście przyplątało.
Jedynie w przewidywaniu bardzo mokrego lata można zrobić profilaktyczne
opryski przeciw mączniakowi rzekomemu . Miedzian bądź Dithane M-45 przed
kwitnieniem.
Podobnie z szarą pleśnią (Euparen 50 WP).
Ja nigdy tego nie robiłem i nie żałuję :-))))
Pozdrawiam :-)
Janusz

4. Data: 2005-01-05 14:43:43

Temat: Re: Odp: Program ochrony roślin minimum?
Od: "Paweł L." <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski napisał(a):

> [...]
> kwitnieniem.
> Podobnie z szarą pleśnią (Euparen 50 WP).
> Ja nigdy tego nie robiłem i nie żałuję :-))))

Normalnie ja też bym nie pryskał, ale jak ukorzeniacze pozwolą, to będę
miał kilka superowych Muscatów ( od dobrego człowieka)i będę musiał coś
prysnąć.
Dziękuję i pozdrawiam Paweł L.

5. Data: 2005-01-05 15:37:33

Temat: Odp: Odp: Program ochrony roślin minimum?
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Paweł L. <l...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:crgudo$lnm$...@a...news.tpi.pl...
, ale jak ukorzeniacze pozwolą, to będę miał kilka superowych Muscatów

Jakich???
Pozdrawiam :-)
Janusz

6. Data: 2005-01-05 16:04:10

Temat: Re: Odp: Odp: Program ochrony roślin minimum?
Od: "Paweł L." <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski napisał(a):

> kilka superowych Muscatów
>
> Jakich???
> Pozdrawiam :-)
> Janusz

Jestem pewien, że je masz:
Blanc,Letnij i Susanna.
Paweł L.

7. Data: 2005-01-06 01:49:56

Temat: Odp: Odp: Odp: Program ochrony roślin minimum?
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Paweł L. <l...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:crh3b4$bfs$...@n...news.tpi.pl...
Jestem pewien, że je masz:
Blanc,Letnij i Susanna.

No to jesteś w mylnym błędzie :-)
Letnij - mam.
Natomiast i Muscat Blanc i Muskat Susanna - to odmiany o niskiej
wytrzymałosci mrozowej. Tylko pod osłony. Takich nie trzymam.
Jednak jeżeli uda Ci się z nich mieć owoce to zamawiam zdjęcia gron. :-)))
Pozdrawiam :-)
Janusz

8. Data: 2005-01-06 17:51:25

Temat: Re: Odp: Odp: Odp: Program ochrony roślin minimum?
Od: "Paweł L." <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski napisał(a):

> Natomiast i Muscat Blanc i Muskat Susanna
> Jednak jeżeli uda Ci się z nich mieć owoce to zamawiam zdjęcia gron. :-)))

Chyba nie wypada zdradzać skąd mam sztobry, ale wiem, że owoce miał w
gruncie. Jak głośno wrzucisz hasło, to może się odezwie. U mnie to
jeszcze ho-ho (a może cho-cho).
Paweł L.

nawoz dla mlodych drzewek
jak uniknąć przędziorków?