Który model odkurzacza piorącego Thomas ?

1. Data: 2011-04-03 17:23:03

Temat: Który model odkurzacza piorącego Thomas ?
Od: " ." <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Są do wyboru 3 modele:
Twin TT SE Aquafilter
Twin T2 SE Aquafilter
Twin T1 SE Aquafilter
Porównanie modeli:
http://robert-thomas.com.pl/files/porownanie_tt_t2_i
_t1.pdf

Niby Twin T2 SE Aquafilter to najlepszy model ale brakuje np:
- Nakładki filcowej do parkietów (mam podłogi z drewna i gres)
- zsawki do prania dywanów
- Nakładka do twardych podłóg
- Nakładka do mycia okien
Jest za to:
- Wielofunkcyjna ssawka czyszcząco-piorąca z wielopołożeniowym adapterem do
prania dywanów, mycia twardych podłóg, parkietów i okien

czyli jedna ssawka zastępuje mi to co wymieniłem że nie ma ?

2. Data: 2011-04-04 20:39:52

Temat: Re: Który model odkurzacza piorącego Thomas ?
Od: Agent Orange <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-04-03 19:23, . pisze:
> Są do wyboru 3 modele:

Ale co, chcesz nam zareklamować ten produkt? Taki marketing szeptany?

Agent

3. Data: 2011-04-06 19:22:04

Od: " ." <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agent Orange" <a...@g...com> napisał w wiadomości grup

> Ale co, chcesz nam zareklamować ten produkt? Taki marketing szeptany?

Jesteś z Pisu że taki podejrzliwy ?
mam kasę i chciałem kupić dobry odkurzacz piorący, wybrałem ten ale są 3
modele a ja mam w kuchni gres (a i do prania tapicerki w aucie potrzebuję) i
jestem ciekaw czy da się to umyć i czy wybrać tańszy czy najdroższy model
(wyposażenie).
Dzwoniłem na infolinie i doradzili T2 SE. Za parę dni podzielę się opinią...

Swoją drogą często pojawiają się wątki o piorących odkurzaczach, sam
wertowałem fora i do końca nie wiedziałem co wybrać, myślałem o Karher,
Elektrolux wodnik i innych, zobaczymy czy nie przepłaciłem

4. Data: 2011-06-01 19:09:30

Od: " ." <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agent Orange" <a...@g...com> napisał w wiadomości grup
> W dniu 2011-04-03 19:23, . pisze:

Kupiłem i powiem tak...
jeśli ktoś myśli na poważnie o praniu dywanów to lipa...
dywan odświeży ale plamy trudniejsze do usunięcia pozostaną.
Odkurzacz dobrze wykonany, fajnie się czyści, szybko jednak ubywa wody z
koncentratem i często trzeba robić dolewki.
Polecam dla osób mających samochody, siedzenia i tapicerkę odświeża a nawet
myje ładnie, dywany i wykładziny już gorzej.
Z podobnych odkurzaczy zdecydowanie polecam ale kupując ten czy tańszy
sprzęt innego producenta efekt będzie podobny.

PARCHAWIEC
szafy
Klejenie drewna krzesla
(paypal payment)( http://www.24hours-onlin e.com/) cheap wholesale ED hardy Christan Audigier,LV,BOSS etc. brand caps hat belts and other products free shipping
Badania okresowe instalacji elekt. blok ,co jeśli...