Który serwis w W-wie dobrze naprawi ekspres Krups ?

1. Data: 2013-11-18 15:43:45

Temat: Który serwis w W-wie dobrze naprawi ekspres Krups ?
Od: " 666" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiem, że autoryzowanych serwisów w lewobrzeżnej W-wie jest kilka, ale nie chciałbym,
żeby uczyli się na moim ekspresie.
Zepsuł się przycisk wyłącznika głównego, pod palcem przy włączaniu trzasnęło, na ucho
jakiś plastik w środku.
Naprawiał ktoś z Was ekspres Krups/Rowenta/Nespresso przy Marynarskiej lub przy
Anielewicza lub na Mokotowie, ewentualnie gdzie
indziej w W-wie?

2. Data: 2013-11-18 16:54:08

Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 18 listopada 2013 15:43:45 UTC+1 użytkownik 666 napisał:
> [...]
>
> Naprawiał ktoś z Was ekspres Krups/Rowenta/Nespresso przy Marynarskiej lub przy
Anielewicza lub na Mokotowie, ewentualnie gdzie

Nie martw się - nie będą sie uczyli. Ekspresy Krups są tak awaryjne że już wszyscy
wszystko umieją.

--
ZZ@private
PS Mój Krups stanowił wyjątek od powyższej reguły.

3. Data: 2013-11-18 19:41:12

Od: " 666" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mniej więcej na ile teraz serwisy wyceniają roboczogodzinę?

-----

4. Data: 2013-11-20 09:27:58

Od: "Jan Koval" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " 666" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Naprawiał ktoś z Was ekspres Krups/Rowenta/Nespresso przy Marynarskiej lub przy
Anielewicza lub na Mokotowie, ewentualnie gdzie

Kruczkowskiego.

Naprawa co w bloku bez spuszczania wody.
Kłopot z kaloryferami
Ile płacicie za ścieki (kanalizacja) [crosspost]
Zlew Schock Cristadur kontra Franke Fragranit - jakość materiału.
PayPal Cheap Moncler down Jackets Moncler shoes t-shirts www.Buy-Good-Goods.com