Naprawa co w bloku bez spuszczania wody.

1. Data: 2013-11-18 14:39:59

Temat: Naprawa co w bloku bez spuszczania wody.
Od: Jacek <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czytam posty o konieczności spuszczania wody z pionu w blokach, gdy coś
trzeba robić z instalacją co i trochę mnie to dziwi.
Jeszcze w głębokim PRL przyszli fachowcy i wymienili kaloryfer w
mieszkaniu na parterze bez spuszczania wody z pionów.
Mieli takie ustrojstwo, które zamroziło rury na zasilaniu i powrocie.
Odkręcili stary kaloryfer, zamontowali nowy i po robocie.
Czy mimo 30 lat, jakie minęły od tego czasu postęp techniczny nie
dociera? No chyba, że ustrojstwo było na freon, a freon wiadomo -
wynalazek diabła.
Jacek

2. Data: 2013-11-18 15:06:21

Temat: Re: Naprawa co w bloku bez spuszczania wody.
Od: "Jan Koval" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Czy mimo 30 lat, jakie minęły od tego czasu postęp techniczny nie
> dociera? No chyba, że ustrojstwo było na freon, a freon wiadomo -

Czy teraz we współczesnych termozaworach można całkowicie
zamknąć przepływ wody? Czy gwiazdka oznacza całkowite zamkniecie
czy jakąś minimalną szczelinę by woda mogła przepływać?

J.

3. Data: 2013-11-18 15:19:25

Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 18 listopada 2013 15:06:21 UTC+1 użytkownik Jan Koval napisał:
> Czy teraz we współczesnych termozaworach można całkowicie
> zamknąć przepływ wody? Czy gwiazdka oznacza całkowite zamkniecie
> czy jakąś minimalną szczelinę by woda mogła przepływać?
Jak ustawisz gwiazdkę to zawór będzie zamkniety ale jesli temperatura spadnie poniżej
8stC to głowica się otworzy. To takie zabezpieczenie przecimrozowe

4. Data: 2013-11-24 22:18:37

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek wrote:
> [...]
> Czy mimo 30 lat, jakie minęły od tego czasu postęp techniczny nie
> dociera? No chyba, że ustrojstwo było na freon, a freon wiadomo -

jakoś mało wierzę aby w socjaliźmie ktoś miał takie urządzenie...

5. Data: 2013-11-25 08:03:18

Od: Jacek <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-11-24 22:18, Marek Dyjor pisze:
> jakoś mało wierzę aby w socjaliźmie ktoś miał takie urządzenie...
W Gliwicach miał.
Jacek

6. Data: 2013-11-25 20:14:02

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"Kris" 1...@g...co

: Jak ustawisz gwiazdkę to zawór będzie zamkniety ale
: jesli temperatura spadnie poniżej 8stC to głowica
: się otworzy. To takie zabezpieczenie przecimrozowe

U mnie jest i zero, i instalacja jednorurowa -- można
zakręcić wodę w wybranym mieszkaniu bez ruszania
innych mieszkań.

--
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

Kłopot z kaloryferami
Ile płacicie za ścieki (kanalizacja) [crosspost]
Zlew Schock Cristadur kontra Franke Fragranit - jakość materiału.
PayPal Cheap Moncler down Jackets Moncler shoes t-shirts www.Buy-Good-Goods.com
pleśn na rogach szczytowych ścian mieszkania