pleśn na rogach szczytowych ścian mieszkania

1. Data: 2013-11-09 20:35:53

Temat: pleśn na rogach szczytowych ścian mieszkania
Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

mieszkanie 2 pokoje, starsze budownictwo,
blok 2 piętrowy, 9 miekszań na klatce

na szczytowych mieszkaniach wchodzi pleśn
pleśn wchodzi na szczytowej ścianie w pokoju
od góry i od dołu, w rogach

jedna ze ścian jest znacznie zapleśniona, gdyż w rogu stała szafa
zmniejszając przepływ powietrza w tym miejscu

wilgoć zachodzi tylko na ścianach szczytowych budynku u wszystkich
czy można tu winić ADM o złą izolację budynku i
czy oni powinni interweniować i to naprawić?

2. Data: 2013-11-09 21:20:06

Temat: Re: pleśn na rogach szczytowych ścian mieszkania
Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 9 listopada 2013 20:35:53 UTC+1 użytkownik zlotowinfo napisał:

> wilgoć zachodzi tylko na ścianach szczytowych budynku u wszystkich
>
> czy można tu winić ADM o złą izolację budynku i
>
> czy oni powinni interweniować i to naprawić?

Stawiam na słabą wentylację.
Okna pewnie niedawno były wymieniane.

3. Data: 2013-11-09 21:35:16

Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Stawiam na słabą wentylację.
> Okna pewnie niedawno były wymieniane.

ktoś już mi wspominał że w tym budynku jest słaba wentylacja
ale to chyba wina admu? tak caly czas szukam winy adm

w pokoju co tak dużo pleśni po odsunięciu szafy śmierdzi niesamowicie już i
nie idzie wytrzymać, więc chodzi o to by jak najszybciej to załatwić

czy to z admem czy bez, kwestia czy cokolwiek można uzyskać od admu

4. Data: 2013-11-09 22:08:44

Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 9 listopada 2013 21:35:16 UTC+1 użytkownik zlotowinfo napisał:

> czy to z admem czy bez, kwestia czy cokolwiek można uzyskać od admu

Czy coś od admu uzyskasz to nie wiem. Zależy pewnie czy mieszkanie masz własnościowe
czy "admowskie"
Ale mniejsza o to. Ty w tym mieszkaniu mieszkasz, Ty masz wilgoć więc Tobie zalezy
żeby jej nie było.
Zadbaj o prawidłową wentylację, nawiewniki w oknach,wywiew w łzaience czy np w kuchni
podejrzewam że działa.
Grzyb to kwestia wentylacji. ADM blok ocieplił, pewnie okna, drzwi wymienione i
mieszkanie szczelne się zrobiło. I grzybek oraz zaparowane okna czy skraplająca się
woda na parapetach.

5. Data: 2013-11-09 23:29:31

Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Grzyb to kwestia wentylacji. ADM blok ocieplił, pewnie okna, drzwi
> wymienione i
> mieszkanie szczelne się zrobiło. I grzybek oraz zaparowane okna
> czy skraplająca się woda na parapetach.

blok nieocieplony, okna wymienione
kwestia jest taka, że to się nie dzieje tylko w moim

ale także w pozostałych mieszkaniach
na szczycie budynku, ale tylko w tych zewnętrznych narożnikach

6. Data: 2013-11-09 23:44:04

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> czy można tu winić ADM o złą izolację budynku i
>
> czy oni powinni interweniować i to naprawić?

Wybielinka ze sklepu albo inny tani preparat z chlorem i lejesz to na grubo. Możesz
`też po zmoczeniu takim preparatem folię przyklejać żeby tak bardzo nie śmierdziało i
żeby stężenie w ścianie było większe i przez dłuższy czas się utrzymywało. W
międzyczasie walczysz z wentylacją. Preparaty z chlorem są szkodliwe czyli użytkować
takie pomieszczenie można jak nie czuje się smrodu chloru. Wszystkie cudowne
preparaty na grzyba i oczywiście kosztujące tyle jak by były cudowne nie są tak
skuteczne jak chlorek za 2 złote za litr. Te cudowne dedykowane walczą z grzybem. A
chlorek po chamsku go zajebie i po sprawie. malowanie po jakimś okresie karencji w
czasie którego nic ze ściany nie wylazło.

7. Data: 2013-11-10 13:27:06

Od: Przesmiewca <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kris <k...@g...com> napisał(a):

>Grzyb to kwestia wentylacji.

Nie zawsze. Znam przypadek w mieszkaniu zima 21-23 stopnie, wilgotnosc na poziomie
50-55%
i sciana az mokra. Powod? Przemarzanie zewnetrznej sciany. Nic wtedy ci nei da
chocby najsprawniejsza wentylacja.

8. Data: 2013-11-10 18:33:34

Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

zlotowinfo wrote:

> blok nieocieplony, okna wymienione
> kwestia jest taka, że to się nie dzieje tylko w moim
>
> ale także w pozostałych mieszkaniach
> na szczycie budynku, ale tylko w tych zewnętrznych narożnikach

chwilowo to tak jak napisał kogutek, adm zawsze ci wmówi że to twoja
wina, chyba że termowizją oblecisz i udowodnisz, że jest inaczej, ale
przy twardogłowych to raczej o sąd może się oprzeć.
Zasada jest stara od wieków, wietrzyć i grzać - czyli płacić i płakać
niestety, jak masz narożne (szczytowe) mieszkanie i podzielniki to
jesteś udupiony

jeffrey - użytkownik mieszkania szczytowego w bloku w którym już nie
ma podzielników

---
ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

9. Data: 2013-11-15 00:03:21

Od: Z_D <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <527fc377$0$2282$65785112@news.neostrada.pl> Jeffrey napisal(a):

> Zasada jest stara od wieków, wietrzyć i grzać - czyli płacić i płakać

dokładnie tak.
Gdy sie zmienia jeden z argumentów równania, trzeba/musi się
liczyc *człowiek* z koniecznościa zmiany w innym punkcie ;)
1.stare warunki - to ustalone*znane+oswojone* warunki ogrzewania
(zapewniające równowagę warunków)
2.zmieniło sie okna- trzeba sie liczyc z ich OTWIERANIEM by przewietrzyc.
)jeđli gryeje siE TAK SAMO)
3.BY nie ogrzewac ZIMNEJ sciany, i nie WENTyLOWAC, trzeba sciany OCIEPLIC

Gdy sie te warunki udowodni, mozna liczyc na wygrana z ADM....... *)

znawca ycia... *)
--
Pozdr. Z_D
____________________

10. Data: 2013-11-16 20:00:46

Od: "Hubka" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wszystkich
> czy można tu winić ADM o złą izolację budynku i
> czy oni powinni interweniować i to naprawić?

To chyba klasyczny przykład powstania mostka termicznego,
geometrycznego.
Tylko ocieplenie budynku może usunąć tę usterkę. Może też
wymiana rynien, jęsli sa w tym miejscu i są nieszczelne.
Jeśli budynek nie będzie ocieplony, to skrobanie ścian
wewnętrznych i zlewanie szuwaksami będzie tylko stratą
pieniędzy i czasu, bo główna przyczyna i tak zostanie.
ADM musi to zrobić, bo grzyb w mieszkaniu to zabójca dla
zdrowia.

Pozdrawiam
Zeta

Mieszkanie w bloku/blok ogrzewany gazem -koszty?
Pękł przewód kominowy z kamionki - Jest jakiś ratunek?
Re: Pękł przewód kominowy z kamionki - Jest jakiś ratunek?
PayPal Payment Cheap UGG Boots wholesale www.Buy-Good-Goods.com
Macie dzieci? wnuki? - to wkrótce możecie nie mieć...