Ktos do mnie po angielsku napisal...

1. Data: 2002-06-25 17:33:54

Temat: Re: Ktos do mnie po angielsku napisal...
Od: "Anka Sekulska" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a może to dzidzia Krysi tu po kryjomu działa, co??
>
> wkn :)))

Kasia bardzo dobrze mowi po polsku, wiec to chyba nie dzidzia Krysi :-))))

sekutnica (Warszawa)

1. Data: 2002-06-26 09:42:45

Od: "Maria Stewart" <M...@t...com.au> szukaj wiadomości tego autora

"slonko" <s...@w...pl> wrote in message news:af9jhr$lic$1@news.tpi.pl...
> podawać.

> Tak tez moj chlopak mi poradzil. Skoro chce cos od nas, to moze na grupe
> napisac, przeciez wiele osob angielski zna, wiec nie ma problemu. A ja tam
> wole nie pisac do nieznanych mi osob. Nie chce sobie i innym problemow
> narobic.
>
> Pozdr.
> Magda

To nie ja Ja tez nie dawalam nikomu zadnych adresow. Maria

1. Data: 2002-06-26 14:05:36

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 25 Jun 2002 19:33:54 +0200, "Anka Sekulska"
<a...@w...pl> wrote:

>Kasia bardzo dobrze mowi po polsku, wiec to chyba nie dzidzia Krysi :-))))
>
>sekutnica (Warszawa)

w pas sie klaniam, pod kolana sciskam i raczki caluje ;)))

Krysia, mama Kasi
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-06-26 20:53:22

Od: "Anka Sekulska" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> w pas sie klaniam, pod kolana sciskam i raczki caluje ;)))
>
> Krysia, mama Kasi
> K.T. - starannie opakowana

ze niby reklame robie Kasi ;-)))) Hi, hi ??

sekutnica (Warszawa)

koszulki z hafcikiem
Wzruszylam sie.
Kanwa 60 / 10 cm