koszulki z hafcikiem

1. Data: 2002-06-25 06:47:24

Temat: koszulki z hafcikiem
Od: "kroowka" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

cześć
mam właśnie zamówienie (od przyjaciółki, która widziała mojego Tygryska
ściskającego Kubę - prezent dla drugiej przyjaciółki i jej malutkiej
córeczki :) ) na wyhaftowanie krzyżykami Kubusia na koszulce. Czy ktoś już
robił coś takiego? Da się na oko robić mniejwięcej równa krzyżyki i to na
rozciągającej się bawełnie? Koleżance na pewno chodzi o zwykły T-shirt z
moim hafcikiem, ale ja już wymyśliłam, że dla siebie też trzeba coś takiego
zrobić, a ja za T-shirtami nie przepadam (jestem malutka i chudziutka, więc
wyglądam w nich, jakbym zabrała starszemu bratu z szafy), więc co powiecie
na normalną koszulkę, z trochę grubszej bawełny i dosyć dopasoweną do ciałą?
Pewnie niedługo sama to sprawdzę, ale narazie może ktoś mi coś poradzi na
dobry początek :)

Pozdrawiam serdecznie
--
Olcia
~~~~~~

1. Data: 2002-06-25 07:04:02

Temat: Re: koszulki z hafcikiem
Od: "maja" <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

takie cos robilam trzy razy i za kazdym razem inaczej:
- raz na bluzie dresowej - maly delfin - (krzyzyki ladne, ale jak sie
popatrzy glebiej, to niezbyt rowne, ale laik i tak nie wie o co chodzi
:-)))))
- raz na zwyklym bawelnianym T-shircie - ale to byl malutki hafcik - 2
pingwinki. z tego co wiem, ladnie sie pierze. bardzo sie staralam robic
rowno, ale to naprawde trudne na rozciagajajcym sie materiale
- wreszcie ostatni raz - wiekszy delfin - najpierw wyszylam go na
drobniutkiej aidzie, a potem jako aplikacje gesto przyszylam do zwyklego
bawelanianego T-shirtu.

pozdrawiam i zycze cierpliwosci, bo ja jakos nie znalazlam w tym
przyjemnosci, tylko spelnialam zachcianki :-))))

Maja (Rzeszow)

1. Data: 2002-06-25 07:32:41

Od: Jo'Asia <J...@r...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

kroowka wystukała w wiadomości <af93jq$ra3$1@news.gazeta.pl>:

> [...]
> robił coś takiego? Da się na oko robić mniejwięcej równa krzyżyki i to na

Na Zachodzie mają do tego takie specjalne rzadkie płótno, które
przyfastrygowywujesz do materiału i wyszywasz krzyżyki według niego. Po
skończonej robocie wyciągasz po jednej nitki "podkładu".

Nie próbowałam, ale być może sprawdziłoby się w tej roli nasze szare płótno
krawieckie? To takie sztywne i rzadkie.

Jo'Asia

--
__.-=-. Joanna Słupek j...@h...pl .-=-.__
--<()> http://bujold.fantastyka.net/ http://esensja.pl/ <()>--

1. Data: 2002-06-25 09:09:39

Od: "kroowka" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maja" <m...@c...pl> napisał w wiadomości

<ciach>

> [...]

> skończonej robocie wyciągasz po jednej nitki "podkładu".
>
> Nie próbowałam, ale być może sprawdziłoby się w tej roli nasze szare

Oj idzę, że muszę się do tego najpierw dobrze psychicznie nastawić :)
Dzięki za rady, jak mnie mocno natchnie, to się za to na pewno wezmę, muszę
tylko znaleźć (albo wyprodukawać) jak najprostsze i ładne Kubusie Puchatki
(były na serwerku, więc na pewno coś wymyślę)
Trzymajcie za mnie kciuki :)
Jak zrobię, to na pewno zeskanuje bezpośrednio z koszulki, i pochwalę się
jak wyszło :)

Olcia
~~~~~~
kroowka
(Olsztyn)

1. Data: 2002-06-25 18:29:03

Od: "Agus" <g...@p...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

"kroowka" <a...@w...pl> napisała:

> mam właśnie zamówienie (od przyjaciółki, która widziała mojego Tygryska
> ściskającego Kubę - prezent dla drugiej przyjaciółki i jej malutkiej
> córeczki :) ) na wyhaftowanie krzyżykami Kubusia na koszulce.

Hm...W katalogu Hobby Studio z Elblaga jest kanwa, co sie nazywa ubraniowa.
Na oko to wyglada tak jak w opisie Jo`Asi. Tak mi sie wydaje, ze na tym sie
wyszywa, a pozniej te nitki mozna spotkojnie wydlubac, bo to kanwa
jednonitkowa tylko. Zobacz w wskanowanym katalogu na serwerku jak to
wyglada, moze na czyms takim sprobowac?

Pozdrawiam i zycze powodzenia, bo widzi mi sie, ze to zmudna praca bedzie;)

Aga (Bielsk Podlaski)

1. Data: 2002-06-26 06:32:35

Od: "kroowka" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agus" <g...@p...net.pl> napisał w wiadomości
<ciach>
> jednonitkowa tylko. Zobacz w wskanowanym katalogu na serwerku jak to
> wyglada, moze na czyms takim sprobowac?

a gdzie to na serwerku? bo nie mogę znaleźć :(

> Pozdrawiam i zycze powodzenia, bo widzi mi sie, ze to zmudna praca
bedzie;)

Dzięki

--
Olcia
~~~~~~

1. Data: 2002-06-26 16:22:34

Od: "Ilona" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik kroowka <a...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:afbn42$fns$...@n...gazeta.pl...

> Użytkownik "Agus" <g...@p...net.pl> napisał w wiadomości
> <ciach>
>
> a gdzie to na serwerku? bo nie mogę znaleźć :(

ja mam na dysku z data 2002-04-21 i nie moge znalezc na serwerze. Wrzuce za
chwile ponownie (tzn za pierwszym razem wrzucila nieoceniona Elzbieta, no i
jeszcze to Ona zeskanowala)

Ilona

1. Data: 2002-06-27 12:26:00

Od: "kroowka" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ilona" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
za
> chwile ponownie (tzn za pierwszym razem wrzucila nieoceniona Elzbieta, no

a gdzie teraz wrzuciłaś?
--
Olcia
~~~~~~

1. Data: 2002-06-27 12:29:51

Od: "Ilona" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik kroowka <a...@w...pl> w wiadomości do grup
> [...]

pewne miejsce>upload>katalog_hobby_studio

Ilona

1. Data: 2002-06-27 13:11:21

Od: "kroowka" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> pewne miejsce>upload>katalog_hobby_studio

to ja chyab jestem ślepa :(( widzę tylko same katalogi z datą
może to w którymś z nich, ale sprawdzałam wczorajszy i wszystkie koło niego
i nic
może mogłabyś wysłąć mi na priv?
Pozdrawiam
Olcia