Wzruszylam sie.

1. Data: 2002-06-24 22:09:56

Temat: Wzruszylam sie.
Od: Ewa Rymszewicz <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rany, ale jak :-) Niesamowita rzecz mnie dziś spotkała.

Moi rodzice byli w sobotę czy niedzielę u znajomych, wobec których mamusia
chwaliła się :-) tym moim robótkowaniem (jakby o jakaś duża rzecz była ;-)
). Nie miałabym o tym pojęcia, gdyby nie to, że byli też tam rodzice tego
znajomego, pani takoż okazała się być robótkująca. I właśnie "przesłała" mi
książkę o haftach - ogromne, ponad pięćsetstronicowe tomisko w języku
słowackim chyba, z olbrzymią ilością zdjęć i ze schematami. Rzecz dotyczy
słowackich haftów ludowych, aż nie miałam pojęcia, że potrafią być takie
ładne. :-)))

Wzruszyłam się okropnie; ta pani przekazała _taką_ książkę obcej osobie, bo
sama już robótkować mało może; pewnie to jej wielki skarb i akurat ja nim
zostałam obdarzona. Czuję się - taka potwornie niezasługująca...

No i to jest jedyne miejsce, w które mogłabym o tym napisać. Dzięki
dziewczyny, że jesteście :-))

Pozdrowienia, ER (Sopot)

PS. nie lubię patosu, ale naprawdę aż nie wiem, co teraz powiedzieć.

1. Data: 2002-06-24 22:14:09

Temat: Re: Wzruszylam sie.
Od: "Anna" <q...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

to bardzo miłe, że takie rzeczy się zdarzają...
trochę smutne, że nie potrafimy przyjmować bezinteresownych darów,
najważniejsze, że potrafimy to jednak doceniać...
Ewo! myślę, że powinnaś coś NAJŁADNIEJSZEGO wyhaftować i po prostu dać tej
uroczej pani z podziękowaniem....:-)
Anna

1. Data: 2002-06-25 05:46:22

Od: "Gocha" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja wyszyłabym coś z tej książki i przesłała tej pani z podziękowaniem.
Gocha

1. Data: 2002-06-25 05:54:54

Od: "Grazyna" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Rymszewicz" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> słowackich haftów ludowych, aż nie miałam pojęcia, że potrafią być takie

````````````````````````````````````````````````````
``````````
Nigdy nie widzialam haftow slowackich, nawet cienia pojecia o nich nie mam.
Pokazesz kilka fotek u Mongi?

Tu na grupie mamy zbieraczke haftow ludowych z wszystkich stron swiata,
mysle ze sie dolacza do mojej prosby prawda Krysiu?:-))),

Grazyna - ogromnie zainteresowana

1. Data: 2002-06-25 06:19:28

Od: "Iwona Lorent" <I...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
| zostałam obdarzona. Czuję się - taka potwornie niezasługująca...
|

| No i to jest jedyne miejsce, w które mogłabym o tym napisać. Dzięki

O rany,
pani wyróżniła Cię mocno, mocno. Podobnie jak koleżanki uważam, że
podziękowaniem za prezent powinien być wyłącznie własnoręcznie wykonany
przez Ciebie haft. Tym bardziej, że pani też robótkowa, a więc doceni to w
pełni. A i dla Ciebie kolejny powód do radości - radości obdarowywania tym
razem.

Pozdrawiam serdecznie,
trochę zazdroszcząca Ci
Iwona (Wrocław)

1. Data: 2002-06-26 20:28:01

Od: Ewa Rymszewicz <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 25 cze 2002, w news:af90k6$sd6$1@korweta.task.gda.pl "Grazyna"
<m...@g...pl> pisze tak:

> [...]
>
> Tu na grupie mamy zbieraczke haftow ludowych z wszystkich stron
> swiata, mysle ze sie dolacza do mojej prosby prawda Krysiu?:-))),

Zeskanowałam kilka; tego naprawdę jest strasznie dużo, róznorodnie i trudno
powybierać tak, żeby było reprezentatywnie; a ja ze skanerem nie lubimy się
_bardzo_. ;-)
Ponazywałam toto od okolic, z których dany haft pochodzi, tak też jest to
posegregowane w książce. I częśc z nich posiada schematy, więc jakby co, to
mogę je takoż poskanować. No i oczywiście wzięłabym knigę na spotkanie
grupowe, jak się takowe odbędzie. :-)

pozdrowienia,
ER czupirek (Sopot)

1. Data: 2002-06-26 20:28:17

Od: Ewa Rymszewicz <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 25 cze 2002, w news:af91v3$cpe$1@news.onet.pl "Iwona Lorent"
<I...@i...pl> pisze tak:

> [...]
> wykonany przez Ciebie haft. Tym bardziej, że pani też robótkowa, a
> więc doceni to w pełni. A i dla Ciebie kolejny powód do radości -

I tak zrobię :-) Tylko ja haftująca mało jestem, w stadiach wybitnie
początkujących, więc boję się, zcy nie zajęłoby mi _dużo_ czasu, zanim
cokolwiek wyglądającego po ludzku bym zrobiła. :-\

Pozdrowienia, ER (Sopot)

1. Data: 2002-06-26 21:41:12

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Jun 2002 20:28:01 GMT, Ewa Rymszewicz
<c...@p...onet.pl> wrote:

>Zeskanowa?am kilka; tego naprawd? jest strasznie du?o, róznorodnie i trudno
>powybiera? tak, ?eby by?o reprezentatywnie; a ja ze skanerem nie lubimy si?
>_bardzo_. ;-)
>Ponazywa?am toto od okolic, z których dany haft pochodzi, tak te? jest to
>posegregowane w ksi??ce. I cz??c z nich posiada schematy, wi?c jakby co, to
>mog? je tako? poskanowa?. No i oczywi?cie wzi??abym knig? na spotkanie
>grupowe, jak si? takowe odb?dzie. :-)
>

>pozdrowienia,
> ER czupirek (Sopot)

Post Grazynki mi sie w ogole nie pokazala, dopiero teraz - no
wlasnie! dolaczam sie do prosb! bardzo mnie to interesuje!

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-06-26 22:30:40

Od: Ewa Rymszewicz <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 26 cze 2002, w news:t5dkhugr3hp7b1q0rnrjiu3ibcpo03uasf@4ax.com
Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> pisze tak:

> Post Grazynki mi sie w ogole nie pokazala, dopiero teraz - no
> wlasnie! dolaczam sie do prosb! bardzo mnie to interesuje!

> K.T. - starannie opakowana

Wrzuciłam garść do katalogu z datą 26-06, na nowym serwerze. Dużo tego nie
ma co prawda, chyba nie ma sensu się powtarzać, jakie uczucia żywię do
skanera. Ale postaram się powrzucać więcej. :-)

Pozdrowienia, ER (sopot)

Kanwa 60 / 10 cm
W czym robótki ?
Re: [OT!!!] Spotkanie z...