no i jak frywolitek w Toruniu?

1. Data: 2002-06-25 08:52:58

Temat: no i jak frywolitek w Toruniu?
Od: "Agus" <g...@p...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zdaje sie, ze Gonia byla. No i jak? Nauczylas sie czegos? Napisz cokolwiek,
jak atmosfera, czy warte 60 zl?

Pozdrawiam
Aga (Bielsk Podlaski)

1. Data: 2002-06-25 08:56:52

Temat: Re: no i jak frywolitek w Toruniu?
Od: "Agus" <g...@p...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

w temacie mialo byc oczywiscie kurs frywolitek;)

1. Data: 2002-06-25 16:24:52

Od: "Gonia" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kurs dobiegł końca. Jestem bardzo zadowolona - poznałam wiele ciekawych
osób, a co najważniejsze nauczyłam się "frywolitkować". Pięć dni to jednak
za mało by dowiedzieć się wszystkiego. Niektóre z pań pozostały np. jedynie
na etapie kółeczka. Pozostało nam doskonalenie w domu.
Panie, które znają podstawy mogą się podszkolić, poprosić o indywidualne
wskazówki. Jednak miałam być szczera - jeżeli ktoś mieszka na drugim końcu
Polski i trochę już "frywolitkuje", powinien chyba zrezygnować. Pobyt w
Toruniu wiąże się z pewnymi kosztami. Natomiast jeżeli ktoś chce zrobić
sobie wakacje i nie żal mu paru groszy - polecam.

1. Data: 2002-06-25 18:26:22

Od: "Agus" <g...@p...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Gonia" <g...@w...pl> napisała:

> [...]
> Toruniu wiąże się z pewnymi kosztami. Natomiast jeżeli ktoś chce zrobić
> sobie wakacje i nie żal mu paru groszy - polecam.

Hm...a ile osob jest w grupce? Tak sobie mysle, ze jak by sie nas zebralo
kilka (ja i mruwa to juz 2:) to moze mozna by bylo zaczac nie od podstaw, a
juz troche bardziej "wyczynowo"? Nie wiesz, moze czy bylaby taka mozliwosc?
A kto jeszcze chetny na ten kursik w sierpniu?

Pozdrawiam
Aga (Bielsk Podlaski)

1. Data: 2002-06-25 19:46:08

Od: "Anka Sekulska" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
mozliwosc?
> A kto jeszcze chetny na ten kursik w sierpniu?

Hmmm, teoretycznie ja, praktycznie to zaczelam sie zastanawiac nad kosztami
i wyszlo mi, ze chyba niekoniecznie wyjadz do Torunia mi wyjdzie.

sekutnica (Warszawa)

1. Data: 2002-06-26 19:05:23

Od: "Gonia" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W mojej grupie było 7 osób. Pierwszego dnia panowało wielkie zamieszanie i
trudno było porwać "panią nauczycielkę" na wyłączność. Ale już następnego
dnia, każda z nas miała dużo czasu na zadawanie pytań.
Myślę, że nikt nie miałby nic przeciwko temu, aby część uczestniczek kursu
szła własnym "tokiem".Jeżeli ktoś zna podstawy, to pokazanie nowego elementu
trwa chwilę...

Ktos do mnie po angielsku napisal...
koszulki z hafcikiem
Wzruszylam sie.