Ktoś korzystał z promocji SENATOR'a ?

1. Data: 2001-09-24 08:02:51

Temat: Ktoś korzystał z promocji SENATOR'a ?
Od: "Jacek Bialecki" <j...@r...talex.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
W najblizszym czasie mam zamiar kupic szafe wbudowana. Zainteresowala mnie
promocja w SENATOR'ze ( Poznań, ale moze tez gdzie indziej, nie wiem ): otoz
przy zakupie szafy kosztujacej wiecej niz 1500 zl zapodaja klientom oplacony
tygodniowy pobyt dla 2 osob w jednym ze 100 hoteli - do wyboru: w Polsce lub
w krajach osciennych.
Czy ktos juz z tego korzystal? Bo nie wiem czy warto sie w ogole tym
przejmowac...
Jesli tak, to prosze o podzielenie sie wrazeniami.
Pozdrawiam.
--
Jacek Bialecki

$> cd pub