grzyb na scianie

1. Data: 2001-09-23 21:09:57

Temat: grzyb na scianie
Od: "mekeke" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

po wmontowaniu plastykowych okien w domu pojawil sie grzyb najpierw
odpuscilem problem teraz zaczyna byc to denerwujace czy ktos z was moze mi
poradzic jak sie tego pozbyc? slyszalem ze trzeba bedzie skuc tynk tez z
zewnatrz domu ale moze jakis sposob zeby chociaz wstrzymac rozwuj tego
chociaz na zime a na wiosne zrobic pozadek

1. Data: 2001-09-24 08:55:43

Temat: Re: grzyb na scianie
Od: Wojciech Zimkowski <z...@a...ic.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

mekeke wrote:

> [...]
> zewnatrz domu ale moze jakis sposob zeby chociaz wstrzymac rozwuj tego
> chociaz na zime a na wiosne zrobic pozadek

Zbyt szczelne okna, i za "zimne" ściany, skrapla się na nich para i stad
już niedaleko do grzyba, częściej wietrzyć lub postarać się o
mikrowentylację.
Tak w dużym skrócie.

pozdrawiam.

--
Wojciech Zimkowski
Wrocław

1. Data: 2001-09-24 18:57:03

Od: "Kali" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szanowny Panie wypowiedź mijego poprzednika w pełni popieram doświadczyłem
tego problemu na własnej skórze ( ścianach) mieszkanie w bloku.W moim
przypadku pomogła wymiana okien które były za szczelne,podciągnięcie komina
wywietrznika do góry o 80cm, oraz środek "PLEŚNIOTEX".

Powodzenia.

1. Data: 2001-09-24 19:49:21

Od: Grzegorz Szyszlo <z...@a...wbc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

mekeke wrote:

> [...]
> zewnatrz domu ale moze jakis sposob zeby chociaz wstrzymac rozwuj tego
> chociaz na zime a na wiosne zrobic pozadek

teraz jest za pozno, a w zimie jest jeszcze gorzej. trzeba bylo najpierw
docieplic a potem plastiki montowac. w obecnej sytuacji trzeba
rozszczelnic
okna zeby bylo wietrzenie non-stop. stare okna pewnie "wialy"
wiec wentylacja byla.

btw. nie wiem jaki to dom, ale podloge i sufit tez trzeba docieplic
jesli po drugiej stronie jest niska temperatura.

--
/===================================\ oOOo (C) Publikacja tego

1. Data: 2001-09-24 21:44:46

Od: "mekeke" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

dom jedno rodzinny
okna maja tzw rozszczelnienie i sa "niedokniete" mimo wsyztsko wywalilo czy
przed zima nie zdaze docieplic domu??

Użytkownik Grzegorz Szyszlo <z...@a...wbc.lublin.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@a...wbc.lublin.pl...

1. Data: 2001-09-27 16:35:05

Od: Grzegorz Szyszlo <z...@a...wbc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

mekeke wrote:

> dom jedno rodzinny
> okna maja tzw rozszczelnienie i sa "niedokniete" mimo wsyztsko wywalilo czy
> przed zima nie zdaze docieplic domu??

jak sie postarasz to zdazysz. aby przed mrozem, albo przynajmniej
zeby chociaz styropian lub prasowana welne polozyc. bedzie wygladac
paskudnie, ale lepsze to niz nic. otynkowac mozna po zimie.

a poki co, wlasnie rozszczelniac skoro twoje okna na to pozwalaja
i wiecej grzac. niestety to kosztuje.

--
| Grzegorz Szyszlo mailto:z...@w...lublin.pl | fragmentow w Gaz.Wyb.

Kratki wentylacyjne w oknach - góra, czy dół.
Wanna z akrylu
Radom
pytanie do kobiet
Pytanie do Kobiet