Ktoś zerknie? nie wiem, co to za roślina.

1. Data: 2008-03-15 12:21:18

Temat: Ktoś zerknie? nie wiem, co to za roślina.
Od: "EURO-PLANT" <e...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Może ktoś zechciałby zerknąć i odpowiedzieć, co to za roślinka, którą "na szybko"
położyłem tu:

http://www.euro-plant.com.pl/patyk

Ciężko było zrobić lepiej, gdyż obiektyw ostrzy od ok. 80 cm. Ponadto było ciemno,
więc robiłem na przysłonie 3.8, więc głębia ostrości jest bardzo mała.

--
Pozdrawiam.
Adam.

2. Data: 2008-03-15 12:39:45

Temat: Re: Ktoś zerknie? nie wiem, co to za roślina.
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam.
>
> Może ktoś zechciałby zerknąć i odpowiedzieć, co to za roślinka, którą "na
szybko" położyłem tu:

> http://www.euro-plant.com.pl/patyk

Śliwa?
Pozdrawiam.mirzan

3. Data: 2008-03-15 12:56:03

Od: Kresowiec <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

mirzan schrieb:

> szybko" położyłem tu:

> Śliwa?
> Pozdrawiam.mirzan

Poczekajmy na liscie, ew. owoce. Wsrod sliw sporo jest tzw. bastardow,
mieszancow, ktore powstaja w sposob naturalny.

Irek

4. Data: 2008-03-15 13:03:13

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

EURO-PLANT wrote:
> Witam.
>
> Może ktoś zechciałby zerknąć i odpowiedzieć, co to za roślinka, którą "na szybko"
położyłem tu:

> http://www.euro-plant.com.pl/patyk

Proponuję poczekać, aż wypuści liście i zakwitnie. Wtedy powinno być
oczywiste co to jest.

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

5. Data: 2008-03-15 13:43:02

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz napisał(a):

> Proponuję poczekać, aż wypuści liście i zakwitnie. Wtedy powinno być
> oczywiste co to jest.

O rzesz w mordę - jacy znawcy roślin (podobnie, jak usenetu i KK, KC HWDP i
co tam jeszcze).
Jak się wyklułes, to twoja stara też czekała, aż zakwitniesz, aby określić
twoją płeć?

co to za drzewo?
co to za drzewo?
pytanie