Ku przestrodze

1. Data: 2012-03-21 22:11:58

Temat: Ku przestrodze
Od: "Domator" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam dziś pierwszy dzień wiosny i zamiast się cieszyć ogromnie się smucę i
postanowiłem Was grupowicze ostrzec ,moja bardzo kochana babcia starowninka
lekko przygłucha padła ofiara oszustwa zwanego potocznie na wnuczka mimo iż
ja ostrzegałem wiele razy ( widocznie za mało )W godzinach rannych niby ja
zadzwoniłem do niej z policji pilnie potrzebując pieniędzy ponieważ
spowodowałem wypadek i mnie pozbawia wolności i na pytanie iż mam zmieniony
głos (bydle )odpowiedziało jej że mam połamane żebra i z komórki dzwonię i
to dla tego. I tylko niby non stop o pieniążki prosiłem że niby prokurator
już jedzie i mnie zamknie jak pieniędzy nie będzie .Dzwonił co chwila (niby
ja )podejrzewam żeby czasu do namysłu nie dać i blokować linie żeby czasem
gdzieś nie zadzwoniła ,nawet przy którymś telefonie podał komendanta policji
żeby potwierdził że mówię prawdę niby ja ,wreszcie powiedział że muszę do
lekarza a kolega zaraz po pieniądze przyjdzie , no i przyszedł wziął
pieniądze i znikł wzrost ok 180 cm ,ładnie przyczesany ciemne włosy ubrany
na ciemno ,śniada cera ,rzecz miał miejsce w miasteczku na Dolnym
śląsku,zabrał jej bydlak wszystkie pieniądze które miała odłożone na
leczenie i pogrzeb bo już swoje latka ma .Wiem że to nie grupa na to ale
policja już zawiadomiona (0 szans tak powiedział policjant ,nie dziwie mu
się jak poczytałem o tym procederze w necie to się normalnie zadziwiłem
kilkadziesiąt przypadków miesięcznie ), a pisze to ku przestrodze bo nie
dość że ciężkie czasy to okradzenie kogoś z oszczędności całego życia które
już zmierza ku końcowi to dziadostwo ,sam bym mu założył betonowe buty i
wrzucił do jeziora i nie miałbym najmniejszych skrupułów.Pozdrawiam
Strzeżcie się bo oszust i złodziej was pilnuje i waszego dobytku

2. Data: 2012-03-21 22:35:16

Temat: Re: Ku przestrodze
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 21 Mar 2012 23:11:58 +0100, Domator napisał(a):

> [...]
> to dla tego.(...)
> Strzeżcie się bo oszust i złodziej was pilnuje i waszego dobytku

A "po numerze" telefonu policja nie ma mozliwości dotrzeć? - no wiem, wiem,
pewnie kradziony...
--

XL

3. Data: 2012-03-21 23:46:56

Od: "WHYSKY" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Vykórviaj

4. Data: 2012-03-22 04:22:03

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-03-21 23:35, Ikselka pisze:

> A "po numerze" telefonu policja nie ma mozliwości dotrzeć? - no wiem, wiem,
> pewnie kradziony...

Się kupuje numer na kartę i wyrzuca w najbliższym/najdalszym, jak kto
woli, kontenerze na śmieci.

chodzi za mną ciasto z bananami ...
Pikutek :-)
przechowywanie surowego ciasta drożdżowego
zielony barwnik
Sex PERVERT Photography by MarkW.Decker