Kuchnia elektryczna a okap..

1. Data: 2001-12-19 14:04:44

Temat: Kuchnia elektryczna a okap..
Od: Bolek <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy w naszej rzeczywistosci handlowej jest szansa na spotkanie zestawu
kuchnia elektryczna oraz okaz z wyciagiem produktow lotnych, ale
takiego aby kuchnia sterowala wiatraczkiem okapu, tj. wlaczala i
wylaczala go wtedy kiedy bysmy tego chcieli...

1. Data: 2001-12-19 17:18:25

Temat: Re: Kuchnia elektryczna a okap..
Od: Wojciech Gołąbowski <w...@g...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bolek"
> [...]
> takiego aby kuchnia sterowala wiatraczkiem okapu, tj. wlaczala i
> wylaczala go wtedy kiedy bysmy tego chcieli...

Jeśli "wtedy kiedy bysmy tego chcieli", to każda (ręczny wyłącznik).
Jeśli "takiego aby kuchnia sterowala wiatraczkiem okapu", to nie
widziałem,
ale się nie rozglądałem. Przypuszczam, że elektryk-amator by to zrobił,
ale mogłaby zniknąć gwarancja...

Wojtek
--
, Wojciech "Voqo" Gołąbowski
. / ,'. ,'| ,'. http://www.golabowski.art.pl/

1. Data: 2001-12-21 18:26:59

Od: "Adam" <a...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

Nie zabardzo rozumie Twoje pytanie.
Do tej pory podlanczalem b.duzo kuchni elektrycznych i wszystkie
pochlaniacze ( chyba Ci o to chodzi) mialy wylacznik i mozna bylo zalanczac
i wylanczac go kiedy sie chcialo.
Wyjatkiem sa ito nie jestem pewien czy w polsce te przepisy obowiazuja
(pracuje i mieszkam w RFN)
ze pochlaniacz musi zalanczac sie sam w momecie otwarcia okna kuchennego
wtedy gdy kuchnie nie posiadaja drzwi i sa polaczone z pokojem w ktorym
znajduje sie kominek. to dla bezpieczenstwa przed CO.
Mysle ze w polsce dostaniesz prawie te same pochlaniacze co w calej europie
a te napewno maja wylaczniki.
pozdrawiam adam
"Bolek" <a...@i...pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
> takiego aby kuchnia sterowala wiatraczkiem okapu, tj. wlaczala i
> wylaczala go wtedy kiedy bysmy tego chcieli...

zalanie mieszkania
Książeczka mieszkaniowa - ciąg dalszy
Jak zrobic laznie turecka?
Jak wyciszyc?