Re: Kuchnia elektryczna a okap..

From: "Adam" <a...@w...de>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Kuchnia elektryczna a okap..
Date: Fri, 21 Dec 2001 19:26:59 +0100

Nie zabardzo rozumie Twoje pytanie.
Do tej pory podlanczalem b.duzo kuchni elektrycznych i wszystkie
pochlaniacze ( chyba Ci o to chodzi) mialy wylacznik i mozna bylo zalanczac
i wylanczac go kiedy sie chcialo.
Wyjatkiem sa ito nie jestem pewien czy w polsce te przepisy obowiazuja
(pracuje i mieszkam w RFN)
ze pochlaniacz musi zalanczac sie sam w momecie otwarcia okna kuchennego
wtedy gdy kuchnie nie posiadaja drzwi i sa polaczone z pokojem w ktorym
znajduje sie kominek. to dla bezpieczenstwa przed CO.
Mysle ze w polsce dostaniesz prawie te same pochlaniacze co w calej europie
a te napewno maja wylaczniki.
pozdrawiam adam