Kuchnie Beko

1. Data: 2004-04-15 14:41:07

Temat: Kuchnie Beko
Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Czy ktoś z Grupowiczów miał do czynienia z kuchniami gazowymi Beko?
Jakie wrażenia?
Piotr

1. Data: 2004-04-16 06:11:58

Temat: Re: Kuchnie Beko
Od: "Dr.Kostek-Winnicki" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ze swojego doświadczenia mogę tylko powiedzieć coś o lodówce i zamrażarce
BEKO. Kupione 3,5 roku temu sprawują się bez zarzutów, ........ małżonka
zadowolona.

1. Data: 2004-04-16 12:24:44

Od: "Jd." <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Piotr Fonon" <f...@p...onet.pl> wrote in message
> Witam!
> Czy ktoś z Grupowiczów miał do czynienia z kuchniami gazowymi Beko?
> Jakie wrażenia?

Beko to jest firma turecka.
Co do kuchni się nie wypowiem, ale teściowa 2 lata temu nabyła lodówkę (na
tabliczce znamionowej pisze "Made in Europe"...) i chwali sobie użytkowanie,
problemów brak.

--
==========###-###-###-###==============
Jaroslaw Dubowski, Bytom

1. Data: 2004-04-16 12:32:54

Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja znalazłem informację, że to firma zaopatrująca supermarkety w
Wielkiej Brytanii. Pewnie sama nic nie produkuje, tylko sprzedaje pod
własną marką.
Piotr

1. Data: 2004-04-17 06:52:16

Od: poco <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Fonon <f...@p...onet.pl> wrote in news:c5ojpj$ggf$1@h1.uw.edu.pl:

> A ja znalaz?em informacj?, ?e to firma zaopatrująca supermarkety w
> Wielkiej Brytanii. Pewnie sama nic nie produkuje, tylko sprzedaje pod
> w?asną marką.
> Piotr

> dówk? (na
> owanie,