kuchnia gazowa - polaczenie elastyczne

1. Data: 2004-04-15 14:37:29

Temat: kuchnia gazowa - polaczenie elastyczne
Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Jak przedstawia się sprawa połączenia kuchni gazowej z instalacją gazu
ziemnego? Dawniej chyba wymagane było połączenie sztywne, teraz można
kupić przeznaczone do tego celu złącza elastyczne. Czy użycie ich jest
dozwolone? Jeśli tak - czy są one trwałe i jakie wybrać (producent)?
Dziękuję za informacje,
Piotr

1. Data: 2004-04-15 16:52:27

Temat: Re: kuchnia gazowa - polaczenie elastyczne
Od: "LeszekO" <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:c5m6n8$jmf$1@h1.uw.edu.pl,
Piotr Fonon typed:
> [...]
> kupić przeznaczone do tego celu złącza elastyczne. Czy użycie ich jest
> dozwolone? Jeśli tak - czy są one trwałe i jakie wybrać (producent)?

Ja kupowalem 4 lata temu i powiedziano mi ze TYLKO elastyczne...
Mam pierwszy lepszy z atestem - kupiony w Weglobudzie. Nawet odliczyc to
mogłem

l...@a...pl
przesun kropke po imieniu przed NET

1. Data: 2004-04-15 19:57:30

Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Fonon" <f...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:c5m6n8$jmf$1@h1.uw.edu.pl...

> kupić przeznaczone do tego celu złącza elastyczne. Czy użycie
ich jest
> dozwolone? Jeśli tak - czy są one trwałe i jakie wybrać
(producent)?

Są dozwolone jeśli mają atest, nalezy wybrać dowolny z atestem, a
co do trwałości - one mają iluśletnią (10, 15 czy jakoś tak)
gwarancję - to chyba o czyms świadczy.

J.

1. Data: 2004-04-16 06:44:11

Od: "Michał Kopeć" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W zeszlym roku montowalem u sibie takie polaczenie. Rurka ta ma
kilkadziesiat cm (jesli dobrze pamietam). Jest dozwolone. Kosztuje toto
troche ponizej 100 zl. Producenta nie pamietam. Jest to duzo bardziej
praktyczne niz sztywne (mozesz odsynac kuchenke). Gwarancja na to jest
kilkuletnia (tez jesli mie pamiec nie myli). Musi to chyba podlaczyc
fachowiec (zebys gwarancji na kuchenke nie stracil), ale samemu sie to robi
latwo prosto i przyjemnie majac do dyspozycji zwykly klucz nastawny.
Pozdrawiam
Michal Kopec

1. Data: 2004-04-16 12:37:37

Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję, już wszystko jasne. Pozdrawiam,
Piotr

Krakow - kupno sprzetu AGD
Wielka prosba do architektow na grupie
piony gazowe na klatkach schodowych