Kumin

1. Data: 2003-04-25 09:51:53

Temat: Kumin
Od: c...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Czesc,

Mam pytanie: gdzie kupic kumin. Nigdzie nie moge znalezc tej przyprawy. Wiem,
ze mozna ja zastapic mielonym kminkiem, ale wolalbym oryginalny kumin czyli
kmin rzymski. Jesli ktos zna miejsce gdzie cos takiego mozna dostac lub firme,
ktora ma swojej ofercie kumin to prosze o info.

Chalek

1. Data: 2003-04-25 10:00:13

Temat: Re: Kumin
Od: c...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> a w jakim miescie? bo ja wiem gdzie we Wrocławiu (księgarnia pachnąca) na
> Wita Stwosz bodajże

W Warszawie, w gre wchodza okolice Warszawy i oczywiscie sklepy internetowe
(jesli sa takie co sprzedaja przyprawy)

Chalek

1. Data: 2003-04-25 10:00:37

Od: "asia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Czesc,
>
> Mam pytanie: gdzie kupic kumin.

a w jakim miescie? bo ja wiem gdzie we Wrocławiu (księgarnia pachnąca) na
Wita Stwosz bodajże

Asia :)

1. Data: 2003-04-25 10:14:31

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
firme,
> ktora ma swojej ofercie kumin to prosze o info.

nie zastąpisz jej mielonym kminkiem, bo to zupełnie inny smak i zapach
Bardzo lubię cumin, ale w nadmiarze morduje smak potrawy :)

wkn

1. Data: 2003-04-25 10:17:23

Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> W Warszawie, w gre wchodza okolice Warszawy i oczywiscie sklepy internetowe
> (jesli sa takie co sprzedaja przyprawy)
>
> Chalek

W Wrszawie ul Wspólna 63 lub 65 dokładne nie pamiętam. Kumin mielony 1kg-
25zł,kumin nie mielony 10 zł za małą (może 10dkg) torebkę. Nie mylić z kminkiem
bo to nie to samo, a panienkom w tym sklepie jest wszystko jedno.
Pozdrawiam
Michał

1. Data: 2003-04-25 12:16:14

Od: "Monika B-W" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W Warszawie, w gre wchodza okolice Warszawy i oczywiscie sklepy
internetowe

Jest w sklepie przy barze Samira (Al. Niepodleglosci kolo MPO i
Biblioteki)

:-) Monika

1. Data: 2003-04-25 12:44:31

Od: c...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za namiary, dzis po robocie pojade i kupie.
Wielkie dzieki!

Chalek

1. Data: 2003-04-27 06:51:55

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Apr 2003 11:51:53 +0200, c...@p...onet.pl wrote:

> [...]
>kmin rzymski. Jesli ktos zna miejsce gdzie cos takiego mozna dostac lub firme,
>ktora ma swojej ofercie kumin to prosze o info.

ale to zupelne barbarzysnstwo (podlizuje sie WL) zastepowac cumin
kminkiem, znaczy to tylko wyglada tak samo, poza tym nie maja ze
soba te rzeczy nic wspolnego. bardzo malo kminku da bardzo malo
aromatu, w cuminie jest zupelnie na odwrot

Trys

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-04-28 06:19:01

Temat: Re: Kumin do Krysi
Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:4dvmavcbh5v40rt3h0qhqi6rp6feqq1k3c@4ax.com...
> On 25 Apr 2003 11:51:53 +0200, c...@p...onet.pl wrote:
>
> ale to zupelne barbarzysnstwo (podlizuje sie WL)

a kto tio jest WL?

wkn :P

1. Data: 2003-04-28 07:38:08

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>a kto tio jest WL?
>
>wkn :P

uo matku bosku....mam na ucho czy krzyczec glosno, az Larousse
Gastronomique gwiznie mnie w ucho? hrehrehre

Trys
K.T. - starannie opakowana

Nowy Witam i pytam
Nowy Witam i pytam