Nowy Witam i pytam

1. Data: 2003-04-25 09:10:45

Temat: Nowy Witam i pytam
Od: " Wojtek" <i...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej :)))
Witam ślicznie wszystkich i pozdrawiam.

Mam pytanie czy może ktoś z Grupowiczów wie gdzie w Polsce można kupić
indyjską przyprawę ASAFETIDA. Szukam już od jakiegoś czasu i nigdzie nie mogę
jej znaleść.
Pozdrawiam
Wojtek

1. Data: 2003-04-25 09:19:13

Temat: Re: Nowy Witam i pytam
Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

Wojtek:
> [...]
> indyjską przyprawę ASAFETIDA. Szukam już od jakiegoś czasu i nigdzie nie mogę

hymć. W Polsce nie wiem. U nas jest w sieci wietnamsko-tajlandzkiej Vinh
Loi. Nie wiem skąd jesteś, ale może się kopniesz na wyprawę po przyprawy
do Berlina?
Jeszcze tego nie używałem, jakoś zapach mnie odraża. Pachnie jak nie
posprzątana toaleta kocia.

Waldek

1. Data: 2003-04-25 09:40:09

Od: " Wojtek" <i...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> napisał(a):

> [...]
> do Berlina?
> Jeszcze tego nie używałem, jakoś zapach mnie odraża. Pachnie jak nie

Zamieszkuję w Polsce, ale o Berlinie nie pomyślałem. Może uda mi się znaleść
kogoś kto tam się wybiera.
Co do zapachu to wiem jak to pachnie, kiedyś bardzo dawno temu można było to
dostać w aptekach pod nazwą Czarcie Łajno, a jest to sok (chyba tylko
wysuszony i utarty)z rośliny o polskiej nazwie zapaliczka cuchnąca.
Jak się ją podsmaży to traci swój zapach, ale w stosowaniu trzeba być
ostrożnym.
Pozdrawiam Wojtek

1. Data: 2003-04-25 09:48:40

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wysuszony i utarty)z rośliny o polskiej nazwie zapaliczka cuchnąca.
> Jak się ją podsmaży to traci swój zapach, ale w stosowaniu trzeba być

tu masz na wszelki wypadek listę sklepów sieci Vinh Loi i spokrewnionych ;-)

http://www.thai-restaurant.de/asia-shops.htm

inne przyprawy (jak już kogoś wyślesz) możesz kupić w sieci Kräuter
Kühne. Sprzedają wielokrotności 100g (niekiedy 50g) więc opłaca się
kupować dla kilku ludzi.

Waldek

1. Data: 2003-04-25 10:05:46

Od: " " <i...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> inne przyprawy (jak już kogoś wyślesz) możesz kupić w sieci Kräuter
> Kühne. Sprzedają wielokrotności 100g (niekiedy 50g) więc opłaca się

Dzięki
Wojtek

1. Data: 2003-04-25 10:59:48

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

Wojtek <i...@N...gazeta.pl> wrote:

> Hej :)))
> Witam ślicznie wszystkich i pozdrawiam.
>
> Mam pytanie czy może ktoś z Grupowiczów wie gdzie w Polsce można kupić
> indyjską przyprawę ASAFETIDA.

Skadinad szatandarowa przyprawe kuchni staropolskiej.

Wladyslaw

1. Data: 2003-04-25 11:21:49

Od: "Piotr Kosela" <p...@b...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wladyslaw Los wrote:

> Skadinad szatandarowa przyprawe kuchni staropolskiej.

A tu http://www.kuchnia.com.pl/DiD/asafetida.html jest napisane co innego.
Mozna prosic o cos wiecej?

--
Pzdr
Pe Ka

1. Data: 2003-04-25 11:32:19

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

Piotr Kosela <p...@b...wp.pl> wrote:

> A tu http://www.kuchnia.com.pl/DiD/asafetida.html jest napisane co innego.
> Mozna prosic o cos wiecej?

zwana byla smrodziencem lub czarcim lajnem. Nacierano tym talerze przed
nalozeniem potrawy.

Wladyslaw

1. Data: 2003-04-25 12:03:36

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Wladyslaw Los" <w...@t...com.pl> napisal w wiadomosci
> zwana byla smrodziencem lub czarcim lajnem. Nacierano tym talerze przed
> nalozeniem potrawy.

Ooo, a po co nacierano? Zabijalo to jakis inny zapach?

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-04-25 12:59:30

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

Kruszynka <l...@w...pl> wrote:

> Uzytkownik "Wladyslaw Los" <w...@t...com.pl> napisal w wiadomosci
>
> Ooo, a po co nacierano? Zabijalo to jakis inny zapach?

Nie, wrecz przeciwnie, samo pachnialo i pobudzalo apetyt.

Wladyslaw

Nowy Witam i pytam
robaczki po kiełkującej rzeżusze?
kuchnia włoska