robaczki po kiełkującej rzeżusze?

1. Data: 2003-04-24 20:02:24

Temat: robaczki po kiełkującej rzeżusze?
Od: "MonikaP" <m...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Właśnie jestem pod dezynsekcji kuchni bo miałam "robaczki mąkowe"- słowa
profesjonalisty, który pytał się czy nie kupowałam przed świętami mąki,
kaszy itp... Akurat tego nie robiłam (wyjazd do rodziny). Jedno co mi
podpada to kiełująca rzezucha na wacie (tam wtedy zobaczyłam pierwszego
robaka. W nasionach rzezuchy nie ma tych robaków.
Czy ktoś z Was miał takie cosik i czy można winić o to rzezuchę?

Monika

1. Data: 2003-04-25 15:41:05

Temat: Re: robaczki po kiełkującej rzeżusze?
Od: p...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> robaka. W nasionach rzezuchy nie ma tych robaków.
> Czy ktoś z Was miał takie cosik i czy można winić o to rzezuchę?

Nie sadze, zeby to od rzezuchy. Kielkuje ja bardzo czesto i od dluzszego czasu
i nigdy nic sie nie dzialo. Mysle, ze one skads do tej rzezuchy wlazly.

Alina

1. Data: 2003-04-25 19:51:36

Od: "Patrycja" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie sadze, zeby to od rzezuchy. Kielkuje ja bardzo czesto i od dluzszego
czasu
> i nigdy nic sie nie dzialo. Mysle, ze one skads do tej rzezuchy wlazly.
>
> Alina

Witam!
Jak już jesteście przy tych robaczkach to może wiecie jaki jest spos. na
pozbycie się ich. Przeszukałam mąkę i inne produkty i w środku nic nie
znalazłam, widzę je częściej na zewnątrz niż np. wewnątrz szafek,
dziękuję za odp.
Patrycja

1. Data: 2003-04-26 15:57:21

Od: p...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pozbycie się ich. Przeszukałam mąkę i inne produkty i w środku nic nie
> znalazłam, widzę je częściej na zewnątrz niż np. wewnątrz szafek,

A co to za robaczki? Tzn. jak wygladaja i jakiej sa wielkosci?

Alina

1. Data: 2003-04-27 20:26:59

Od: "alenka" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak srednio w temacie: Ja nie polecan np za dlugo trzymac bazi bo z nich jak
zaczynaja przekwitac wylaza robaki .
pozdrowionka Alenka

kuchnia włoska
Witam i pytam