Prośba

1. Data: 2003-04-24 21:24:39

Temat: Prośba
Od: "Monia" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich !!!

Własnie w długi weekend majowy robie imprezke i chciałabym zaimponowac
znajomym. Poradzcie mi co mogłabym zrobic?

Czekam na propozycje.
Monia

1. Data: 2003-04-25 04:50:55

Temat: Re: Prośba
Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

Monia <r...@p...onet.pl> wrote:

> Witam wszystkich !!!
>
> W"asnie w d"ugi weekend majowy robie imprezke i chcia"abym zaimponowac
> znajomym. Poradzcie mi co mog"abym zrobic?
>
> Czekam na propozycje.
> Monia

Jak nie stanie na glowie, to moze szpagat i salto?

Wladyslaw

1. Data: 2003-04-25 07:02:01

Od: "tokash" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Monia <r...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b89kp1$cp8$...@t...icpnet.pl...

> Własnie w długi weekend majowy robie imprezke i chciałabym zaimponowac
> znajomym. Poradzcie mi co mogłabym zrobic?

To zalezy na jakim poziomie beda Twoi goscie... moim wystarcza kanapki z
boczkiem zapiekane w mikrofalii.. nawet niewiesz jak sie ciesza ;-)))

P.S Nie jestem stalym bywalcem tej grupy, poza jajkami na miekko chyba nic
nie potrafie ugotowac ale co tam postanowil sie nauczyc :D

Zupa cebulowa.
sałatka
Imprezka
Jakiej firmy szpinak lubicie najbardziej?
Sernik miekki i puszysty - pyszny