Kuna

11. Data: 2006-05-18 06:42:13

Temat: Re: Kuna
Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stach Czarnecki wrote:

> Zorganizuj sobie jamnika :D Polecam szorstkowłose :D:D:D

A potem pytaj, jak przekonać jamnika, żeby nie rył dziur
w ogrodzie i nie szczekał w środku nocy ;)

Najpiękniejszą muzyką przed snem

12. Data: 2006-05-18 09:12:56

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:446c1747$1@news.home.net.pl Krystyna Chiger
<k...@p...pl> napisał(a):

> A potem pytaj, jak przekonać jamnika, żeby nie rył dziur
> w ogrodzie i nie szczekał w środku nocy ;)

Hejka. Nie widzę problemu. Jamniki to bardzo inteligentne psy. :-)
Pozdrawiam krótkowłoso Ja...cki

13. Data: 2006-05-18 09:42:42

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dirko" <d...@n...pl> wrote in message
>W wiadomości news:446c1747$1@news.home.net.pl Krystyna Chiger

> Hejka. Nie widzę problemu. Jamniki to bardzo inteligentne psy. :-)
> Pozdrawiam krótkowłoso Ja...cki

Znacznie trudniejsze, że by nie zgryzł np. nowych butów czy innej rzeczy,
która nasza jest...

14. Data: 2006-05-18 10:01:43

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko wrote:

> Hejka. Nie widzę problemu. Jamniki to bardzo inteligentne psy. :-)

To mam pecha - przyjeżdżały do mnie te mniej inteligentne i kopały
dziury.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

15. Data: 2006-05-18 10:05:34

Od: "ewa" <m...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista"

> Znacznie trudniejsze, że by nie zgryzł np. nowych butów czy innej rzeczy,
> która nasza jest...

oj, tam...kaganiec, krótki łańcuch przy budzie, a ogród i buty są całe
;-))))P

PieS: albo kojec, to teraz bardzo trendi jest zrobić kojec dla psa ;-)PPP

--
ewa

16. Data: 2006-05-18 10:06:59

Od: "ewa" <m...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna Chiger" <

> To mam pecha - przyjeżdżały do mnie te mniej inteligentne i kopały
> dziury.

ciesz się ze dziury... te bardziej inteligentne, znaczy z instynktem
myśliwskim , kopią całe korytarze, bo się chcą do zwierza dokopać ;-)))P

--
ewa

17. Data: 2006-05-18 10:15:42

Od: "ewa" <m...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista"

> Jamnik w kojcu, albo na łańcuchu? Horrendum!
> Mój dog niemiecki, zanim nie umarł, spał z nami na łóżkach...

mój dog niemiecki nie może spać na łóżku, ponieważ zanim się ułoży,
atawistycznie rozkopuje podłoże. Straciłam trzy dywany i kilka foteli. Łóżka
nie oddam za zadne skarby.

--
ewa

18. Data: 2006-05-18 10:16:22

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

19. Data: 2006-05-18 10:24:52

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ewa" <m...@l...com> wrote in message

> [...]
>

> mój dog niemiecki nie może spać na łóżku, ponieważ zanim się ułoży,
> atawistycznie rozkopuje podłoże. Straciłam trzy dywany i kilka foteli.

To ja byłem dominującym samcem - musiał podporządkować się.

20. Data: 2006-05-18 10:31:08

Od: s...@w...pl (Stach Czarnecki) szukaj wiadomości tego autora

> A potem pytaj, jak przekonać jamnika, żeby nie rył dziur
> w ogrodzie i nie szczekał w środku nocy ;)
Mój nie kopie :D
Bo nie mam myszy w ogrodzie(tego pilnuje inny pies :P )
A ze szczekaniem mogło by być ciężko. Ale słyszałem, że kuny uciekają od
samego zapachu moczy psiego :P
Wiec może pobierz trochę i na strychu ekhm... rozlej :P:P

Pozdrawiam
Stach

Choroby i szkodniki - pomocy;-)
Naturalni wrogowie mszyc