Kuna

1. Data: 2006-05-17 19:42:16

Temat: Kuna
Od: michalina27 <m...@v...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie, problem może nie do końca ogrodniczy, ale może wiecie.
U mojego brata w domu zagnieździły się kuny.
Zakupił specjalna pułapkę. Jedna się złapała. Została wywieziona
paręnaście kilometrów od domu.
I tu pytania:
1. z jakiej odległości i czy potrafi wrócić?
2. co lubią kuny, bo hałasy na strychu są nadal, a w pułapce pusto?
michalina

2. Data: 2006-05-17 20:08:37

Temat: Re: Kuna
Od: "Naj" <n...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michalina27" <m...@v...NOSPAM.pl> napisał w wiadomości
> 1. z jakiej odległości i czy potrafi wrócić?
> 2. co lubią kuny, bo hałasy na strychu są nadal, a w pułapce pusto?
1. Z każdej.
2. lubią sie bawić na strychu. K. są mądre, więc pułapka jest jednorazowa...
Jam mam kuny od kilku lat i się przyzwyczaiłem (w Wwie). Jak mają młode ( a
własciwie jak chcą mieć młode) to rozrabiają strasznie. Wyglada to na
orgie..:). Dzieci urządzają sobie wyścigi a na mecie się tłuką. Troche
hałasu jest... Pomimo wieloletnigo sąsiedztwa nigdy ich nie widziałem.
Zostawiaja tylko bobki koło domu. Na strych wchodzą rynną (widuje je
strażnik nocny z osiedla).
Natomiast kiedyś mieszkałem na wsi i naprzeciw okien był stary dąb a w nim
rodzina k. Wstawaliśmy o 5 i przez dwie godziny mieliśmy film z baletem w
wykonaniu rodziny. Nie miałem wtedy kamery, ale to było super...
Pozdrowienia
Jan
PS. K. niszczą myszy i odstraszają szczury

3. Data: 2006-05-17 20:34:16

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

michalina27 wrote:
> Witajcie, problem może nie do końca ogrodniczy, ale może wiecie.
> U mojego brata w domu zagnieździły się kuny.
> Zakupił specjalna pułapkę. Jedna się złapała. Została wywieziona
> paręnaście kilometrów od domu.

A jak zlikwiduje kuny, to będzie miał pytania jak pozbyć się
rozmaitych gryzoni :-(

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

4. Data: 2006-05-17 20:47:34

Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Naj" napisał:
> Nie miałem wtedy kamery, ale to było super...
> PS. K. niszczą myszy i odstraszają szczury

Ja aparat akurat miałem.Kuny są śliczne:
http://ogrodniczek.republika.pl/photos/photo_98.html
http://ogrodniczek.republika.pl/photos/photo_99.html
Niestety nie zagrzały miejsca w moim ogrodzie, a szkoda :-((

Pozdrowienia
--
Jerzy Wierzchnicki
http://ogrodniczek.republika.pl/

5. Data: 2006-05-17 21:09:18

Od: michalina27 <m...@v...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz napisał(a):

> A jak zlikwiduje kuny, to będzie miał pytania jak pozbyć się
> rozmaitych gryzoni :-(
>
> Pozdrowienia,
> Michał

Myślę, że to trochę niesprawiedliwe podejście.
One zajęły przestrzeń pomiędzy dachem a regipsami.
Brudzą na jednym balkonie (toaleta).
Hałasują strasznie, czasem tam nocuję to wiem.
Pogryzły instalacje elektryczną w samochodzie, a mimo to brat nie
zainstalował tam żadnego urządzenia odstraszajacego.
My jesteśmy juz wiekowi ludzie i taki hałas w nocy wybudza dość
skutecznie. Sądzę, że jak znam brata gotów byłby wybudować im dom w
ogrodzie tylko po to, żeby sie tam przeniosły, tylko pytanie jak to
zrobić, żeby zechciały. Posiadania psa marki amstaf w niczym kunom nie
przeszkadza.
michalina

6. Data: 2006-05-17 21:55:27

Od: "ewa" <m...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michalina27"
> [...]
> ogrodzie tylko po to, żeby sie tam przeniosły, tylko pytanie jak to
> zrobić, żeby zechciały. Posiadania psa marki amstaf w niczym kunom nie

kuny lubią gryzonie i lubią myszkowac na strychach. Jedyne wyjście to
zlikwidowac otwory, którymi na strych wchodzą. Innych pomysłów nie mam.
Ja lubię jak mi grasują. Nieraz nieźle nad głową potrafi stwór przegalopowac
:-)))

--
ewa

7. Data: 2006-05-17 22:28:37

Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michalina27" <m...@v...NOSPAM.pl> napisał w
wiadomości news:e4fueh$nar$1@nemesis.news.tpi.pl...
> 2. co lubią kuny, bo hałasy na strychu są nadal, a w pułapce pusto?
> michalina

Gdy miałem kuny na działce gryzoni było zdecydowanie mniej.
Trochę mi szkoda, że się wyniosły, ale wiem jak je zaprosić
i w przyszłym sezonie będą napewno.
Zostawię dla nich stertę chrustu.
:-)
Jeśli nie masz młodego drobiu w obejściu to kuna nie
powinna być kłopotliwa. A, że trochę hałasuje baraszkując -
przyzwyczaj się byś nie musiał za jakiś czas
pytać się jak się pozbyć gryzoni z ogrodu.
:-)
Pozdrawiam pogodnie
skryba

8. Data: 2006-05-17 22:34:17

Od: s...@w...pl (Stach Czarnecki) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ogrodzie tylko po to, żeby sie tam przeniosły, tylko pytanie jak to
> zrobić, żeby zechciały. Posiadania psa marki amstaf w niczym kunom nie

Witaj!

Zorganizuj sobie jamnika :D Polecam szorstkowłose :D:D:D

Pozdrawiam
Stach

9. Data: 2006-05-17 23:16:49

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://ogrodniczek.republika.pl/photos/photo_99.html

> Jerzy Wierzchnicki

Martes foina to kuna domowa. Popraw opis.

10. Data: 2006-05-17 23:29:11

Od: "ewa" <m...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stach Czarnecki"

> Zorganizuj sobie jamnika :D Polecam szorstkowłose :D:D:D

bosz...sugerujesz mordować zwierzątka i to chronione???

--
ewa

Choroby i szkodniki - pomocy;-)
Naturalni wrogowie mszyc