Kupiłam sobie stanik!

1. Data: 2007-10-12 10:43:32

Temat: Kupiłam sobie stanik!
Od: "miffy" <m...@m...miffy> szukaj wiadomości tego autora

A nawet dwa! ;) Kurcze w szoku jestem bo nigdy nie przepuszczałam, że 70F to
mój rozmiar :| No, teraz, kiedy zmądrzałam, zakup wygladał całkiem inaczej.
Poszłam do jednego z polecanych sklepów na lobby B bo przyznam się, że na
pierwszy raz bałam się tak od razu przez net kupić. Przymierzyłam kilka
modeli 70F i każdy dobry!! Jedne lepiej lezą, inne gorzej, zależy od fasonu
ale ogólnie wszyskie ok.
Kiedyś brałam co mi podpasowało, przymierzałam (75D, 80C), czy oby się
mieści jako tako i już a teraz specjalnie wybrałam bluzkę
stanikowo-wymagającą. Po nałożeniu skakałam, robiłam skłony itp ;-)))
Oprócz 70F do przymierzania wzięłam też m in 75E i między tym samym modelem
co 70F(który wybrałam) była wielka różnica w tym jak się układał na biuście!
Aż nie zauważyłam, że to ten sam model :|

A teraz szkoda mi tych zmarnowanych lat :(
Dziękuję wszystkim, mającym w tym wkład, za naprowadzenie mnie na właściwą
drogę a zwłaszcza Kruszyznie, która zapoczątkowała moje nawrócenie ;]

2. Data: 2007-10-12 13:10:46

Temat: Re: Kupiłam sobie stanik!
Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

miffy pisze:
> [...]
> Dziękuję wszystkim, mającym w tym wkład, za naprowadzenie mnie na
> właściwą drogę a zwłaszcza Kruszyznie, która zapoczątkowała moje

Już dawno nosiłam się z zamiarem wielkich podziękowań dla Kruszyzny "w
tym temacie" :-)
Założyłaś, Krusz, jeden z najbardziej wartościowych wątków, podjęłaś
najrzadziej rozpracowywany temat, który wydaje się na pierwszy rzut oka
po prostu zbyt oczywisty, by był jakikolwiek sens się w niego zagłębiać
- chwała Ci za to! A jak się okaże, że i mnie o 2 numery podskoczy
rozmiarek w wyniku nowo zdobytej wiedzy w przymierzaniu - no to chyba
Krusz, napadnę Cię z ucałowaniami przy pierwszej nadarzającej się
okazji. Tak więc - pilnuj się na ulicy przed babami o wzroście ok.
164... włosy proste, oczy zielone... bo coś mi wygląda, że jednak jakiś
napad się szykuje :-D
--
XL wiosenna

3. Data: 2007-10-12 13:18:02

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> [...]
> okazji. Tak więc - pilnuj się na ulicy przed babami o wzroście ok.
> 164... włosy proste, oczy zielone... bo coś mi wygląda, że jednak jakiś

Aha, aha: zwłaszcza, jak będę miała do wyrzucenia cóś około 5 nowo
kupionych, a źle mierzonych biustonoszy sprzed Twojego wątku ;-P

--
XL wiosenna

4. Data: 2007-10-12 13:47:50

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia piątek, 12 października 2007 12:43 wszystkim się zdawało, że to Wojski
gra jeszcze, a to miffy nadaje:

> A nawet dwa! ;)

Cholera, to Ci zazdroszcze :) I gratuluje jednoczesnie :)

> Kurcze w szoku jestem bo nigdy nie przepuszczałam, że 70F
> to mój rozmiar :|

Spoko :) Po raz pierwszy przezylam to samo, kiedy siegnelam po miseczke C
(zamiast A lub B jak do tej pory).

> No, teraz, kiedy zmądrzałam, zakup wygladał całkiem
> inaczej. Poszłam do jednego z polecanych sklepów na lobby B bo przyznam
> się, że na pierwszy raz bałam się tak od razu przez net kupić.

No, a jaki kupilas? Jakiej firmy?

> Oprócz 70F do przymierzania wzięłam też m in 75E i między tym samym
> modelem co 70F(który wybrałam) była wielka różnica w tym jak się układał
> na biuście! Aż nie zauważyłam, że to ten sam model :|

Prawda? No i od razu samopoczucie skacze do gory :)
Po paru tygodniach prawdopodobnie zaobserwujesz cos, o czym lobbystki pisza
i co ja tez przetrenowalam na sobie. Jesli bedziesz prawidlowo wyjmowac
biust spod pach i wkladac do miseczki, zobaczysz, ze miseczka moze sie
zrobic za mala. To zupelnie normalne zjawisko, bo ciala "niewidocznego", a
pozostajacego nieswiadomie poza miseczka troche jednak jest. Wtedy warto
przesunac sie literke wyzej (i bron Boze nie zmieniac dobrego obwodu).
Ja tak wlasnie mam teraz z moim F. Pomijam fakt, ze proces przyrostu trwa,
ale, na mily Bog, przez tydzien z kawalkiem az tak cycki nie urosly. Po
prostu biust wymietolony i scisniety w miseczce C wpakowalam do F,
prawidlowo ukladam i to cycki przewedrowaly spod pach do przodu. Miseczka,
ktora wydawala sie nieco za duza, jest juz powoli malawa.
No i czekam caly czas na wymiane cyckonosza Alles Daisy New na Nelly Big. Na
poczatku przerazilam sie tym, co napisaly babki, ze to big jest naprawde
BIG. Teraz mysle, ze to jednak bedzie dobry wybor. Po prostu troche go
ponosze :)

> A teraz szkoda mi tych zmarnowanych lat :(

Alez wodzu, co wodz! Najlepsze lata przed Toba :) Kondycja biustu w
prawidlowo dobranym staniku fantastycznie sie poprawia. Nie poznasz siebie
po paru tygodniach, zobaczysz :)

> Dziękuję wszystkim, mającym w tym wkład, za naprowadzenie mnie na właściwą
> drogę a zwłaszcza Kruszyznie, która zapoczątkowała moje nawrócenie ;]

Postawilam sobie pomnik trwalszy niz ze spizy
Od egipskich piramid siegajacy wyzej.

A tak naprawde trzeba dziekowac kasicy i Zazuli, one sa autorkami tego
sukcesu :)

Krusz.
--
Kruszyzna
"Primum non stresere..."

5. Data: 2007-10-12 14:14:59

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia piątek, 12 października 2007 15:10 wszystkim się zdawało, że to Wojski
gra jeszcze, a to Ikselka nadaje:

> [...]
> okazji. Tak więc - pilnuj się na ulicy przed babami o wzroście ok.
> 164... włosy proste, oczy zielone... bo coś mi wygląda, że jednak jakiś

Ostrzegam, ze poza domem towarzyszy mi ostatnio wielkie obronne bydle :-)
A tak serio, to nie moja w tym zasluga, naprawde, choc slowa Twe mile i
dziekuje za nie. Watek cyckowy byl jakis czas temu mocno walkowany i jest
bogaty zbior w archiwum, po prostu go odgrzalam.
Najwieksze podziekowania naleza sie dziewczynom, ktore daly namiary na lobby
biusciastych. Poza tym kiedys pisala tu Sowa, ktora po urodzeniu dwojki
dzieci i wykarmieniu tychze zachowala biust bez zarzutu dzieki cwiczeniom.
Sowa dala mi niezlego kopa mobilizacyjnego :)

Krusz.
--
Kruszyzna
"Primum non stresere..."

6. Data: 2007-10-12 14:29:18

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia piątek, 12 października 2007 15:18 wszystkim się zdawało, że to Wojski
gra jeszcze, a to Ikselka nadaje:

Jeszcze jedno. Przestrzegam przed typowym neofickim zludzeniem - biust Ci
nie urosnie. To, ze zwieksza sie literka, nie znaczy, ze zwieksza sie obwod
w biuscie. Po prostu cyc zyskuje prawidlowo dobrany stelaz, a przez to
polepsza sie jego kondycja. Literka literce nierowna.

Krusz.
--
Kruszyzna
"Primum non stresere..."

7. Data: 2007-10-12 14:32:51

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna pisze:
> [...]
> w biuscie. Po prostu cyc zyskuje prawidlowo dobrany stelaz, a przez to
> polepsza sie jego kondycja. Literka literce nierowna.

Jasne, zrozumiałam to już wcześniej; samopoczucie jednak skacze, a to
najważniejsze :-)

--
XL wiosenna

8. Data: 2007-10-12 14:35:54

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna pisze:
> [...]
> bogaty zbior w archiwum, po prostu go odgrzalam.
> Najwieksze podziekowania naleza sie dziewczynom, ktore daly namiary na lobby

Dziewczyny - też podziękowania wielkie! Temat ważny - jak się okazuje!
:-)

> Poza tym kiedys pisala tu Sowa, ktora po urodzeniu dwojki
> dzieci i wykarmieniu tychze zachowala biust bez zarzutu dzieki cwiczeniom.
> Sowa dala mi niezlego kopa mobilizacyjnego :)

Jasne. Warto i chce się dbać o biust, skoro są widoczne efekty. No,
przynajmniej psychologiczne, ale czyż to mało dla kobiety?

--
XL wiosenna

9. Data: 2007-10-12 15:04:21

Od: "miffy" <m...@m...miffy> szukaj wiadomości tego autora

> No, a jaki kupilas? Jakiej firmy?

Przyznam się szczerze, że przy zakupie nie patrzyłam na firmę :) tylko czy
mi się podobał, dostępność rozmiaru no i cena :]
Teraz sprawdziłam co to za wytwory. Oba z kolekcji Gaia Intimo, modele
Giorgina i Sonia.
No i patrząc na ceny netowe (z cenao) to niezły biznes zrobiłam ;>

Swoją drogą dla tych, co mają blisko polecam sklep La Vantil, duzy wybór,
fajne ceny (moja Giorgina np kosztowała 49 zł a na DuoLine jest po 70,80zl
;D) miła i fahowa pomoc i jeszcze spory wybór bielizny męskiej, jeden z
lepszych na jaki miałam okazję sie natknąć w Lublinie :]

Oj tak tak, samopoczucie świetne, teraz czeka mnie testowanie praktyczne,
ale czuje że będzie dobrze :)

10. Data: 2007-10-12 19:14:22

Od: Felinity <f...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W piękny dzień - Fri, 12 Oct 2007 12:43:32 +0200, urocza istota znana
wszem jako miffy napisała:

> A teraz szkoda mi tych zmarnowanych lat :( Dziękuję wszystkim, mającym w
> tym wkład, za naprowadzenie mnie na właściwą drogę a zwłaszcza
> Kruszyznie, która zapoczątkowała moje nawrócenie ;]

Oraz dla anglojęzycznych dziewuszek dodatkowo:
http://www.therightbraforyou.com/fittingroom/

Pozdrawiam,
Fel

--
http://felinity.jogger.pl/

Re: ekstremalnie wysuszona skóra - po Izoteku
ekstremalnie wysuszona skóra - po Izoteku
rajstopy bez palcow na prezent - prosba o pomoc
rozmiarówka Orsay
Re: pilnik