Re: ekstremalnie wysuszona skóra - po Izoteku

1. Data: 2007-10-12 07:22:56

Temat: Re: ekstremalnie wysuszona skóra - po Izoteku
Od: kaskA <k...@g...net> szukaj wiadomości tego autora

wiadomościnews:fem1uq$smc$1@news.onet.pl...

> [...]
> skory, a do tego antybakteryjny, dla suchej skory po takich zabiegach jest
> fajny, bo zostawia taka wartste, ma konsystencje takie kremu dla niemowlat,
> zreszta tez jest polecany dla dzieci i pupy niemowlaka przy zapaleniach. Ja
> swego czasu przeszlam zapalaenie lojotokowe skory i tez bardzo sobie skore
> lekami wysuszylam, dermatolog mi polecila wlasnie ten krem i bylam bardzo
> zadowolona, bo fajnie natluszcza, a do tego nie zatyka porow i nie powoduje
> powstawania nowych niedoskonalosci, po kilku dniach cera dochodzi do siebie.

moja kosmetyczka poradzila, by rano psryskiwac buzke woda termalna (ja
uzywam Iwostin) i na ta wilgotna twarz wsmarowac krem nawilzajacy (mam
AA Help, nawilzajacy)
ale gdy w zimie mam ekstremalnie sucha twarz, pomagaja tak naprawde
tylko amsci przepisane przez lekarza i robione w aptece

2. Data: 2007-10-12 07:40:58

Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kaskA" <k...@g...net> napisał w wiadomości
s.com...
[...]

Ja w zasadzie wody termalnej to uzywam np. po przyjsciu z pracy, gdy mi sie
nie chce zmywac makijazu tyo tylko popryskam, a za jakas chwilke osusze
chusteczka i wklepuje odrobinke kremu, ew. w lecie czesciej, ale podczas
upalow tez nie stosuje podkladow ani pudrow, tylko makijaz oka, a na twarz
ew. jakis lekki krem koloryzujacy wtedy taka woda sie sprawdza. A co do
sposobu jaki opisalas to ja nie potrafie wsmarowac kremu na mokrej twarzy,
musialoby to byc cos na miare oliwki (tak czasem robie w lecie na cialo, ze
po prysznicu smaruje sie oliwka bez wczesniejszego osuszania recznikiem,
dopiero po wchlonieciu tej oliwki troche poprzykladam recznik), bo taki z
konsystencja jak np. ten Avene to sie nie da, zreszta przy twarzach z
problemami to i tak rano trzeba umyc odpowiednim zelem i dopiero potem krem.
W zimie to ja tez ten krem lubie stosowac, bo wlasnie jest taki gesty i
ladnie ochrania buzie.

--
pozdr,
ewka

3. Data: 2007-10-12 09:45:36

Od: kaskA <k...@g...net> szukaj wiadomości tego autora

A co do sposobu jaki opisalas to ja nie potrafie wsmarowac kremu na
mokrej twarzy,

pozdr,
ewka

to prawda ciezko sie wsmarowuje, krem sie wazy (o tym tezw spominala
owa kosm.)
ale ja sie nie daje i po chwili jest ok

Stosowalam to przez tydzien, kiedy to po probnym makijazu slubnym cala
skora byla sciagnieta i wygladalo to okropnie.
Tylko ze do tego lykalam 3 x dziennie Capivit HydroControl (kuracja
expresowa) + mnostwo niegazowanej z sokie cytryny i miodem
No i na slubie bylo super, bez zluszczania, do tej pory polykam
capivit (ale 1 x dziennie), woda i kremy tez

4. Data: 2007-10-12 20:13:49

Od: Marta Góra <m...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 12 Oct 2007 00:22:56 -0700, kaskA napisał(a):

> [...]
> ale gdy w zimie mam ekstremalnie sucha twarz, pomagaja tak naprawde
> tylko amsci przepisane przez lekarza i robione w aptece

Krem AA jest faktycznie fajny, zwłaszcza za tę cenę.
Ja polecam jeszcze taką odżywkę:

http://www.apteka-centrum.pl/nanobase-odzywka-skory-
suchej-p-1853.html?manufacturers_id=97

Wprawdzie okropnie tłuste i ciężkie, ale da się przeżyć a efekt wart
poświęcenia.

Pozdrawiam,
Marta

ekstremalnie wysuszona skóra - po Izoteku
rajstopy bez palcow na prezent - prosba o pomoc
rozmiarówka Orsay
Re: pilnik
jaki krem do twarzy (cera mieszana, 20 lat)