Kura domowa :)

1. Data: 2003-03-31 15:58:04

Temat: Kura domowa :)
Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak macie do wyboru jakas czynnosc i gotowanie to wybieracie to drugie? Jak
mam zly humor, to sobie cos nowego "wyczaruje"
Tez macie tak?

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-03-31 16:06:51

Temat: Re: Kura domowa :)
Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszynka" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> Jak macie do wyboru jakas czynnosc i gotowanie to wybieracie to drugie?
Jak
> mam zly humor, to sobie cos nowego "wyczaruje"
> Tez macie tak?

no, ja bym sie zastanawiala nad czynnoscia zwana czytanie albo ogladanie
dobrego filmu!! :) A najlepiej, gdybym mogla jesc cos dobrego podczas tego
ogladania, hehehe

wkn

1. Data: 2003-03-31 16:46:38

Temat: A ...kogut domowy.....?
Od: "Stanislaw" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak macie do wyboru jakas czynnosc i gotowanie to wybieracie to drugie?
Jak
> mam zly humor, to sobie cos nowego "wyczaruje"

Ja z pozoru choc wagowo mam jakes 90 kg to duzo nie jadam.Lubie "cos"
skubnac.I nieraz pichce w kuchni przez dwie godziny i...dluzej i z tej
potrawy nic nie skubne oprocz smakowania podczas pichcenia.
Kiedys....A bylo to dawno to robilem dla chlopakow (mam dwoch synow) tak
zwana zupki "nic" .Zbieralem to co bylo w domu tj.jakas zupkie w
proszku,kawalki wedlin.suchy chleb.itd.....i na tej bazie ugotowalem cieply
posilek na kolacje.
A tak ,zeby bylo smiesznie to przyznam sie ,ze z zawodu jestem...kowalem No
moze nie doslownie ale wszystko co jest z tym zawodem zwiazane.

Pozdrawiam
Stanislaw z Gdanska

1. Data: 2003-03-31 16:47:59

Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"Kruszynka" <l...@w...pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
Jak
> mam zly humor, to sobie cos nowego "wyczaruje"

Lubie gotowac, ale jezeli ta inna czynnosc jest ciekawsza, a nie jestem
glodna to nie wybieram gotowania. A przy zlym humorze, to chyba z gotowania
nic dobrego by nie wyszlo.Tak to juz u mnie wychodzi, ze jak
ugotowane/upieczone z miloscia, to pyszne, a jak tylko z musu, bo jesc
trzeba, to tez inaczej smakuje(zdarza sie na szczescie rzadko).Na zly humor
mam inna recepte, ale to nie ma noc wspolnego z kuchnia :-)
Ilona

1. Data: 2003-03-31 20:35:27

Od: "Adiola" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "I.P." <i...@g...de> napisal w wiadomosci

Na zly humor
> mam inna recepte, ale to nie ma #### noc ##### wspolnego z kuchnia
:-)
> Ilona

He he he ;-))), wiem o czym mowisz :-)..... a glodnemu zawsze chleb na mysli
;-)

Adiola

1. Data: 2003-03-31 22:11:23

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Jak
> mam zly humor, to sobie cos nowego "wyczaruje"

Hehe... Odkąd wróciłam do pracy-zawodu gotowanie sprawia mi jeszcze większą
przyjemność... Można się oderwać od rzeczywistości tonąc w przestrzeni
smaków i aromatów...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2003-04-01 06:17:02

Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

> He he he ;-))), wiem o czym mowisz :-)..... a glodnemu zawsze chleb na
mysli
> ;-)
>
> Adiola

Tak wiec w rezultacie ciagle wracamy do jedzenia ;-))
Ilona

jakie mięso - na szybko ;-)
Patencik - fasola w sosie smietanowo-serowym
[OT?] znow bardziej pokochalam lososia :-)
Czy to warto!?
grasica cieleca