[OT?] znow bardziej pokochalam lososia :-)

1. Data: 2003-03-31 11:22:56

Temat: Odp: [OT?] znow bardziej pokochalam lososia :-)
Od: "*madzik*" <b...@b...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ostry <o...@e...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b6bp0l$6uq$...@f...man.torun.pl...

> No jest jeszcze filet z soli, halibut, dorada...

Zaraz, zaraz, nie wszystkie naraz ;-)
Ale po pstragu... pomyslimy ;-)

dzieki rowniez :-)

--
Pozdrawiam cieplutko,
Magda

1. Data: 2003-03-31 12:11:14

Temat: [OT?] znow bardziej pokochalam lososia :-)
Od: "*madzik*" <b...@b...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
wlasnie koncze jesc drugi filet z lososia, z domowego piekarnika
(folia alu, przyprawa do ryb, troche czosnku, cytryny i odrobina
masla, prosto i skutecznie ;-))....
I stwierdzam, ze to chyba bedzie moje nowe hobby, bo do tej pory
jadalam lososia glownie wedzonego w plastrach.
Nie wyobrazalam sobie, ze ryba moze byc tak pyszna i "niesmierdzaca
rybą" :-)
Ale nawet nie pytam, jak bardzo to bylo kaloryczne ;-)

Dziekuje grupie za nieustanne inspirowanie mnie do probowania w kuchni
nowych rzeczy :-)

--
Pozdrawia cieplutko:
Magda, ktora bez ryb mogla zyc (do tej pory? ;-) )

Pamiętaj o głodnych dzieciach: http://www.pajacyk.pl

1. Data: 2003-03-31 12:54:34

Od: "Stanislaw" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wlasnie koncze jesc drugi filet z lososia, z domowego piekarnika
> (folia alu, przyprawa do ryb, troche czosnku, cytryny i odrobina
> masla, prosto i skutecznie ;-))....
> I stwierdzam, ze to chyba bedzie moje nowe hobby,

Hej!...hej...nie szalej!
Jak Ci napisze ze lepszy jest pstrag ! To co powiesz?
Wlasnie opatroszony swiezy psytag pociety w dzwonki przyprawiony ( jak
chcesz) ja podstwowo sol i pieprz potem ew.czosnek przyprawa prowensalska
przelozonu plastrami swiezej sloninki( zeby dala tluszcz)Zawijam z folie
alum i na grila lub w domu do piekarnika.Czas pieczenia trza se samemu
ustalic.Po wyjeciu i "rozpakowaniu " z foli Bukiet zapachu i smaku jest
daleki od lososia.Uwierz! Ja "stary" kaszub z nad Ujscia Wisly i troche na
tym sie znam.

Stanislaw z Gdanska

1. Data: 2003-03-31 13:04:53

Temat: Re: [OT?] znow bardziej pokochalam lososia :-)
Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "*madzik*" <b...@b...op.pl> napisał w
wiadomości news:b69bie$984$1@news.onet.pl...
> [...]
> rybą" :-)
> Ale nawet nie pytam, jak bardzo to bylo kaloryczne ;-)

to sprobuj jeszcze nie meczyc tego losiosia ;-) przyprawami do ryb.
potraktuj go odrobina oliwy, sola, odrobina pieprzu i upiecz razem z
podsmazonymi pieczarkami. Pycha.
Albo usmaz na oliwie i masle razem ze swiezym koperkiem. Bardzo delikatny i
aromatyczny.

wkn

1. Data: 2003-03-31 13:12:40

Od: "dorka" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stanislaw" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

ja podstwowo sol i pieprz potem ew.czosnek przyprawa prowensalska
> przelozonu plastrami swiezej sloninki( zeby dala tluszcz)

Staszku, slonine upychasz do srodka pstraga?

> Stanislaw z Gdanska

Dorota

1. Data: 2003-03-31 13:22:12

Od: "Marta Skorupska" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przelozonu plastrami swiezej sloninki( zeby dala tluszcz)Zawijam z folie
> alum i na grila lub w domu do piekarnika.
[...]

A ja kocham pstrąga smażonego na głebokim oleju. Wcześniej trzeba go
skromnie przyprawić (sól, odrobina pieprzu, sok z cytryny, koperek i natka w
całości do środka ryby) i obtoczyć w mące. I na patelnię - po 6-7 minut z
każdej strony aż skórka zrobi się mocno rumiana. Aaaa i mówię tu o pstrągu
bez oczek i ogonka :-) Ale są tacy co smażą w całości.
Pstrąg jest miodzio :-) Chętnie bym pożarła dziś takiego, ale zapewne
przyjdzie mi jeść rybkę z folii (którą też lubię, więc nie narzekam:)

Marta

1. Data: 2003-03-31 13:40:31

Od: "*madzik*" <b...@b...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Stanislaw <t...@g...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b69dsp$4lj$...@n...news.tpi.pl...

> Hej!...hej...nie szalej!
> Jak Ci napisze ze lepszy jest pstrag ! To co powiesz?

Ze mi przypomniales o drugiej rybie, ktora nie smierdzi ryba ;-)
I ze nastepnym razem kupie wlasnie pstragi :-)

No, wlasnie, kolejna inspiracja :-)
Dzieki!

--
Pozdrawia cieplutko: Magda

Pamiętaj o głodnych dzieciach: http://www.pajacyk.pl

1. Data: 2003-03-31 13:43:26

Od: "*madzik*" <b...@b...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wkn <w...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b69ela$7eu$...@n...news.tpi.pl...

> to sprobuj jeszcze nie meczyc tego losiosia ;-) przyprawami do ryb.
> potraktuj go odrobina oliwy, sola, odrobina pieprzu i upiecz razem z
> podsmazonymi pieczarkami. Pycha.

On juz niestety byl z ta przyprawa, ale i tak byl mmmm... pyszny :-)
Jak "bez" jest jeszcze lepszy, to super :-)

> Albo usmaz na oliwie i masle razem ze swiezym koperkiem. Bardzo
delikatny i
> aromatyczny.
Czy te wersje koperkowa mozna tez w piekarniku?
Jakos tak ten sposob bardziej do mnie przemawia....

Dzieki za pomysly :-)

--
Pozdrawia cieplutko: Magda

Pamiętaj o głodnych dzieciach: http://www.pajacyk.pl

1. Data: 2003-03-31 13:54:59

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "*madzik*" <b...@b...op.pl> napisał w
wiadomości news:b69gqr$nkn$2@news.onet.pl...
> delikatny i
> Czy te wersje koperkowa mozna tez w piekarniku?
> Jakos tak ten sposob bardziej do mnie przemawia....

alez oczywiscie, ze mozna w piekarniku! Posol, lekko spkrop cytryna, naoliw
;-) Posyp posiekanym koperkiem i voila!
Ja pieke w metalowej brytwannie najpierw pod przykryciem, pod koniec na
chwile zostawiam otwarte naczynie i dopiekam :)
Z ziemniakami i surowka z kapusty pekinskiej bardzo dobre :) A z frytkami
jeszcze lepsze, ale wtedy kaloryczne.

wkn

1. Data: 2003-03-31 14:50:23

Od: "Stanislaw" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ja podstwowo sol i pieprz potem ew.czosnek przyprawa prowensalska
>
> Staszku, slonine upychasz do srodka pstraga?

Tak.Trzy cienkie plasterki sloninki.Jeden do srodka dzwonka i dwa na boki.
Te plasterki sie tylko roztopia ,nie usmaza.Kto nie lubi sloninki to se
odlozy , moj piesek lubi .Nawt moja cora ktora nie znosila ryb w zadnej
postaci po tej potrawie polubila juz na zawsze .Teraz juz nawet z puszki
je.Tylko do sledzia w oleju czy smietanie nie moge ja namowic.

Stanislaw

Czy to warto!?
grasica cieleca
zupa krem z pieczarek