Kurczak z rozna....

1. Data: 2002-11-03 13:08:41

Temat: Kurczak z rozna....
Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dostalam 2 kurczaki z rozna. Czy jest jakis inny sposob aby podac je
inaczej...To znaczy odgrzac je dodajac czegos tam ....Poradzcie bo juz nie
chce mi sie ich jesc takich tradycyjnych, z cos musze z nimi zrobic....
Pozdrawaim KAsia

1. Data: 2002-11-03 17:33:20

Temat: Re: Kurczak z rozna....
Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> chce mi sie ich jesc takich tradycyjnych, z cos musze z nimi zrobic....

ja kiedys odgrzewalam kurczaka z rozna w piekarniku, dodalam pokrojone w
cwiartki jablka, rodzynki namoczone (najepiej w rumie), polane troche
bulionem badz bialym winem.

Mechcia

1. Data: 2002-11-03 21:52:26

Od: "W. Stempniewicz" <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

ja je robie w nastepujacy sposob: obieram kartofle, ukladam je na blasze,
dodaje pokrajane, obrane jablka, doprawiam, jak kaczke (duzo majeranku, sol,
pieprz, cukier - to ostatnie jest wazne, by uzyskac chrupiace
kartofelki!!!). I teraz: jesli kurczaki sa juz "zgrillowane" - oblac
kartofle olejem, piec, az zaczna sie rumienic. Jak beda prawie gotowe, dodac
podzielonego kurczaka; jak juz bedzie z powrotem chrupial, a kartofle beda
brazowe - gotowe. Jesli kurczak jest jeszcze w stanie swiezym - najpierw
podpiec doprawionego, jak kartofle kurczaka w 220°C (pierwsze 5 minut) potem
w 180 - 200°C (nastepne 15 minut), po czym dopiero wtedy dodac kartofle i
jablka - w ten sposob wszystko bedzie w jednym czasie gotowe
Wojtek

wykonano - kurczak po koreańsku
cos z ziemniakow
canelloni - help!