Kurs ręcznego farbowania kordonków (HDT)

1. Data: 2010-07-10 15:37:03

Temat: Kurs ręcznego farbowania kordonków (HDT)
Od: m...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

Milczenie nitek(http://milczenie-nitek.blogspot.com/) oraz Meli-Melo
Akademia Rozwoju Osobistego Kobiet(http://www.meli-melo.pl/)
zapraszają na kursy ręcznego farbowania kordonków.

Zajęcią będą się odbywać w siedzibie Meli-Melo, przy ul. Krowoderskiej
68/3 w sobotę 31 lipca (sobota) od godziny 15:30. Planowany czas
trwania zajęć: 3 godziny.
Koszt 85 zł od osoby, w cenę kursu wliczone są wszystkie niezbędne
materiały, które będzie można zabrać ze sobą po jego zakończeniu.

Kurs poprowadzi Patrycja, której liczne prace możecie oglądać na Jej
blogu(http://milczenie-nitek.blogspot.com/search/lab
el/HDT).

Zapisy prowadzone są telefonicznie pod numerem: 888 717 069 lub
elektronicznie pod adresem: i...@m...pl do dnia 24 lipca. Ilość
miejsc ograniczona.

2. Data: 2010-07-11 10:39:59

Temat: Re: Kurs ręcznego farbowania kordonków (HDT)
Od: "robótkowa" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
el/HDT).

> Zapisy prowadzone są telefonicznie pod numerem: 888 717 069 lub

Czego to ludzie nie wymyślą, żeby zarobić (85 zł !!!)pieniądze.

3. Data: 2010-07-19 07:11:23

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 11 Jul 2010 12:39:59 +0200, robótkowa napisał(a):

el/HDT).

> Czego to ludzie nie wymyślą, żeby zarobić (85 zł !!!)pieniądze.

Najbardziej "podoba" mi się ta "Akademia Rozwoju Osobistego Kobiet".
Żenada. Szkoda, ze nie uczą tam ręcznego farbowania papieru toaletowego -
możnaby się jeszcze bardziej, k..., ... rozwinąć.
:-///

4. Data: 2010-07-25 19:35:43

Od: m...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

On 19 Lip, 09:11, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> Żenada. Szkoda, ze nie uczą tam ręcznego farbowania papieru toaletowego -
> możnaby się jeszcze bardziej, k..., ... rozwinąć.

bardzo jestem ciekawa co was tak bulwersuje?
to, ze ktos zdobyl metoda prob i bledow wiedze jak farbowac kordonek
aby uzyskac pozadane zestawienia kolorow w cieniowaniu nici?
czy fakt, ze ta wiedza nie chce dzielic sie za darmo?

skrzacik

5. Data: 2010-07-25 21:17:21

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 25 Jul 2010 12:35:43 -0700 (PDT), m...@i...pl napisał(a):

> [...]
> aby uzyskac pozadane zestawienia kolorow w cieniowaniu nici?
> czy fakt, ze ta wiedza nie chce dzielic sie za darmo?

Ta wiedza już jest, delikatnie mówiąc, dawno obwieszczona, wystarczy parę
książek - vide technika batiku i inne.
Jeśli chodzi o ręczne farbowanie bawełny - nie ma u nas na rynku
odpowiednich farb, które byłyby równie odporne na światło, temperaturę i
pranie (woda, środki chemiczne), jak farby przemysłowe. Zatem nie widzę
wielkiego sensu w samodzielnym farbowaniu kordonków z uwagi na wątpliwą
trwałość koloru, a przez to i dzieła.

6. Data: 2010-07-25 23:27:35

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 25 Jul 2010 23:17:21 +0200, Ikselka napisał(a):

> [...]
> pranie (woda, środki chemiczne), jak farby przemysłowe. Zatem nie widzę
> wielkiego sensu w samodzielnym farbowaniu kordonków z uwagi na wątpliwą

...no ale jeśli już ktoś koniecznie chce wydać pieniądze na jakiś rozwój,
to udział w kursie farbowania kordonków może i jest uzasadniony, pytanie
tylko, czy będzie to akurat rozwój własny. Może jednak nie jest to aż tak
ważne, czyj - ważne, aby ktokolwiek w ogóle się rozwinął :-PPP

7. Data: 2010-07-26 12:33:39

Od: magbod <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Lip, 01:27, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> tylko, czy będzie to akurat rozwój własny. Może jednak nie jest to aż tak
> ważne, czyj - ważne, aby ktokolwiek w ogóle się rozwinął :-PPP

No tak, z Twoich odpowiedzi wynika, ze jestes alfa i omega. Znasz sie
na wszystkim i w zwiazku z tym czujesz sie upowazniona do krytykowania
wszystkich jak leci. W zwiazku z tym, chetnie bym zobaczyla cieniowane
kordonki w Twoim wykonaniu. W zwiazku z tym uprzejmie Cie infomuję, ze
nie wszyscy sa tak super zdolni. Niektorzy potrzebują pocwiczyc pod
okiem instruktura.

Po drugie, krytykujesz Akademie, rozumiem, ze taniec orientalny zwany
Bellydance umiesz perfekcyjnie (chetnie obejze jakis w Twoim
wykonaniu), cwiczysz Tai Chi i uprawiasz Nordic Walking przynajmniej
dwa razy dziennie. Poza tym jestes swietna wizazystka, umiesz
doradzic kobietom w ciazy jakie ciwczenia beda im pomocne przed i po
porodzie etc...

Gratuluje! Jestem pełna podziwu dla Twoich rozlicznych talentów.

8. Data: 2010-07-26 13:32:58

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-07-25 23:17, Ikselka pisze:

> Ta wiedza już jest, delikatnie mówiąc, dawno obwieszczona, wystarczy parę
> książek - vide technika batiku i inne.

Ksiązki są oczywiście za darmo? Nie licząc poświęconego czasu.

th

--
http://nitkowo.bloog.pl

9. Data: 2010-07-26 14:24:52

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 26 Jul 2010 05:33:39 -0700 (PDT), magbod napisał(a):

> No tak, z Twoich odpowiedzi wynika, ze jestes alfa i omega. Znasz sie
> na wszystkim

Na wielu rzeczach - na pwno.

> i w zwiazku z tym czujesz sie upowazniona do krytykowania
> wszystkich jak leci.

No nie, nie jak leci - tylko tych, którzy sami się proszą.

> W zwiazku z tym, chetnie bym zobaczyla cieniowane
> kordonki w Twoim wykonaniu.

:-D

> [...]
> okiem instruktura.
>
> Po drugie, krytykujesz Akademie, rozumiem, ze taniec orientalny zwany

Uczę się. Także latino solo.

>(chetnie obejze jakis w Twoim
> wykonaniu),

:-D

> cwiczysz Tai Chi

Nie, ale zamierzam - krav magę. Przynajmniej podstawy.

> i uprawiasz Nordic Walking przynajmniej
> dwa razy dziennie.

Nie - tylko steper i rower oraz hula-hop. Daje popalić znacznie lepiej :-)

> Poza tym jestes swietna wizazystka,

Owszem, umiem się bardzo łądnie umalować - malowanie (nie tylko na twarzy)
to jest to, co tygrysy...

> umiesz
> doradzic kobietom w ciazy jakie ciwczenia beda im pomocne przed i po
> porodzie etc...

Tak, potrafię. Po prostu pamiętam z autopsji.

> Gratuluje! Jestem pełna podziwu dla Twoich rozlicznych talentów.

I słusznie :-)

10. Data: 2010-07-26 14:29:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 26 Jul 2010 15:32:58 +0200, Theli napisał(a):

> Ksiązki są oczywiście za darmo?

A wiesz, kiedyś się interesowałam TAKŻE tkactwem artystycznym (szcz.
gobeliniarstwem) i farbiarstwem - sama farbowałam wełnę i inne. Książki
były dostępne po prostu w bibliotece, wystarczył poszukać. Dziś jest
inaczej? - no może trochę, bo biblioteki znikają, dziś mamy internet,
kopalnię wiedzy za kilkadziesiat złotych...

> Nie licząc poświęconego czasu.

Bez czasu nie ma atłasu. Robótki ręczne, jak zapewne wiesz, nie są mi obce,
delikatnie mówiąc :-)

jak to zrobić?
[ot] co robicie??
[ot] lipcowe spotkanie w krakowie
test
Szukam wzoru haftu krzyżykowego zakładek do książki