Re: Kurs ręcznego farbowania kordonków (HDT)

From: magbod <m...@n...pl>
Newsgroups: pl.rec.robotki-reczne
Subject: Re: Kurs ręcznego farbowania kordonków (HDT)
Date: Mon, 26 Jul 2010 05:33:39 -0700 (PDT)

On 26 Lip, 01:27, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> ...no ale jeśli już ktoś koniecznie chce wydać pieniądze na jakiś rozwój,
> to udział w kursie farbowania kordonków może i jest uzasadniony, pytanie
> tylko, czy będzie to akurat rozwój własny. Może jednak nie jest to aż tak
> ważne, czyj - ważne, aby ktokolwiek w ogóle się rozwinął :-PPP

No tak, z Twoich odpowiedzi wynika, ze jestes alfa i omega. Znasz sie
na wszystkim i w zwiazku z tym czujesz sie upowazniona do krytykowania
wszystkich jak leci. W zwiazku z tym, chetnie bym zobaczyla cieniowane
kordonki w Twoim wykonaniu. W zwiazku z tym uprzejmie Cie infomuję, ze
nie wszyscy sa tak super zdolni. Niektorzy potrzebują pocwiczyc pod
okiem instruktura.

Po drugie, krytykujesz Akademie, rozumiem, ze taniec orientalny zwany
Bellydance umiesz perfekcyjnie (chetnie obejze jakis w Twoim
wykonaniu), cwiczysz Tai Chi i uprawiasz Nordic Walking przynajmniej
dwa razy dziennie. Poza tym jestes swietna wizazystka, umiesz
doradzic kobietom w ciazy jakie ciwczenia beda im pomocne przed i po
porodzie etc...

Gratuluje! Jestem pełna podziwu dla Twoich rozlicznych talentów.